English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران:

باید تمام ظرفیت‌های استان را برای خدمت به مردم بسیج کنیم / جایی برای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نداریم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تمام ظرفیت‌های استان را برای خدمت به مردم بسیج کنیم.

باید تمام ظرفیت‌های استان را برای خدمت به مردم بسیج کنیم / جایی برای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نداریم

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی محمد احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های کاری خود در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کارهای اقتصادی، عمرانی و فرهنگی از اولویت‌های بنده در استان است و باید تمام ظرفیت‌ها را برای دادن شتاب به توسعه به کار بگیریم.

وی افزود: باید نقاظ ضعف و قوت را شناسایی کنیم و با تاکید بر روی بحث اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست با درون‌گرایی یعنی نگاه به توانمندهای استان چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ نیروی انسانی و قابلیت‌های طبیعی و گردشگری و بسیج تمام ظرفیت‌های درون استان مسیر توسعه استان را ادامه دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین تاکید کرد: باید تمام ظرفیت‌های فرزندان استان در درون و بیرون استان کهگیلویه و بویراحمد که قابلیت‌های مالی و اداری دارند را بسیج کنیم. و با بسیج این منابع بر مشکلات فائق آئیم.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت باید شناسایی شود، بیان کرد: نقاط ضعف را باید مرتفع کنیم.

احمدی افزود: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را شناسایی می‌کنیم و یکی از اهداف ما اتمام این پروژه‌ها است و قطعاً ما می‌توانیم با توجه به شرایط مالی موجود همه این پروژه را به اتمام برسانیم. اما پروژه‌ها را به تناسب تاثیر آن در رشد استان پیگیری و تکمیل خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وقت و هزینه‌مان را بر اساس اولویت پروژه‌ها صرف می‌کنیم.

احمدی گفت: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی که نقش بسزایی در اشتغالزایی دارند را مرتفع می‌کنیم،به ویژه دستگاه تخصصی صنعت و معدن می‌خواهیم که در راستای مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند و موضوعاتی که هم باید در مرکز پیگیری شود را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: البته نباید از موضوعات اجتماعی و فرهنگی در استان‌های همانند استان کهگیلویه و بویراحمد که کمتر توسعه پیدا کرده هستند، غافل شویم و قطعا این مسائل را مدنظر قرار می‌دهیم و باید در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی از ظرفیت نخبگان بیشتر استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید در مسیری که خدمت به مردم است حرکت کنیم، تا بتوانیم اقدامات تاثیرگذاری صورت گیرد گفت: وقت آن را نداریم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم و در واقع جایی برای جدال بر سر مسائل حاشیه‌ای نداریم و به ویژه در استانی همانند کهگیلویه و بویراحمد که جسمی نحیف دارد.

احمدی گفت: در این مکان مقدس از همه می‌خواهیم که از محدود توانی که دارند آن را برای خدمت به مردم بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه