English

امام جمعه حاجی آباد گفت

تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی/پیوند انقلاب اسلامی با نهضت سید الشهدا

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: امروز ایران اسلامی با صبر و جهاد در تمامی عرصه ها به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی/پیوند انقلاب اسلامی با نهضت سید الشهدا

به گزارش خبرگزاری موج از حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری، در جمع نیروهای مسلح حاجی آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در دفاع مقدس به سید الشهدا اقتدا کردند.

وی افزود: پرچم حق، عدالت خواهی به دست مبارک حضرت سیدالشهدا (ع) در عاشورای سال ۶۱ هجری برداشته شد، در انقلاب و نهضت اسلامی ما با دست امام راحل و ملت شریف دوباره برافراشته شد، شعارها همان شعار نهضت سید الشهدا همان و فریاد هیات منذله و فریاد عدالت خواهی مبارزه با ظلم و ستم و نهضتمان هم تقارن با نهضت سید الشهدا (ع) است.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع دشمنی های بی پایان با مردم انقلاب ایران انچه که به ملت ما قدرت داد سیدالشهدا کربلا و عاشورا و درس های بزرگ این نهضت بود.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: نهضتی که امام حسین (ع) صبحگاه عاشورا اهل سپاهشان و یاران خود را در آن روز دعوت به صبر و جهاد کردند، ملت شریف ایران اسلامی این پیام سید الشهدا را دریافت کردند انچه ما از ملت می بینیم صبر و جهاد در همه عرصه این انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب، خواسته در دوران دفاع  مقدس است.

پیوند انقلاب اسلامی با نهضت سیدالشهدا

مختاری افزود: ما فتح خرمشهر، شکستن حصر آبادان و آزاد سازی خرمشهر مدیون ندای یا حسین (ع) و زیارت عاشورا هستیم و در ادامه هم هرجایی که این انقلاب و نهضت سید الشهدا و این مکتب پیوند داشته اند باعث تعالی و رشد ایران اسلامی شده است.

مختاری در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور جاهل امریکا در سازمان ملل بیان داشت: به برکت این انقلاب و پیوند انقلاب با سید الشهدا (ع) ایران ما روز به روز قوی تر و در مقابل دشمنان قسم خورده ما استکبار جهانی و صهیونسیم بین الملل روز به روز ضعیف تر شده است.

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: بعد از حادثه 11 سپتامبر امریکا در منطقه به طور جدی حضور پیدا کرند به قول خودشان به دنبال رقم زدن خاورمیانه جدید بودند، حالا امریکا موفق شده است یا ملت ایران در تشکیل خاورمیانه جدید در سه محور عراق سوریه و افغانستان در لبنان هیچ کدام امریکایها موفق نبودند.

مختاری بیان داشت: حرفهای سخیف رئیس جمهور امریکا از سر ضعف است قبلا که امریکا اراده می کرد در کشورها رئیس جمهور و شاه عوض می شدند دیگر زمان آن تمام شده است و آنها ضعیف شده اند و ایران به برکت گره خوردن با نهضت سیدالشهدا قوی و قویتر شده هر روز باید بداند مملکت ایران با دیگر انقلابها قابل مقایسه نیست و زیر بار ظلم و ستم صهیونیسم بین الملل نخواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه