English

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

دفاع مقدس نمودار برجسته ترین دفاع از مرزهای نظام اسلامی است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : دفاع مقدس نمودار برجسته ترین دفاع از مرزهای نظام اسلامی است که جوانان ما با رشادت، ایثارگری و ایستادگی حماسه ای بزرگ را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

دفاع مقدس نمودار برجسته ترین دفاع از مرزهای نظام اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، حسین هاشمی تختیدر پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را عرصه ایثار بزرگ و شهامت بی نظیر رزمندگان دانست و گفت: هشت سال جنگ تحمیلی واقعه ای بزرگ تاریخ در انقلاب بوده و شهدای این جنگ تحمیلی سرمایه های انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ایثارگران ما در جبهه‌های نبرد حماسه آفریدند و با جانفشانی در راه حق، به  دشمنان انقلاب اسلامی فهماندند که در برابر ظلم هرگز سکوت نکرده و جان خود را در راه این انقلاب فدا می کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و شهادت باید سرلوحه کار ما باشد، بیان داشت: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه تنها برای دفاع از مرزهای کشور جنگیدند بلکه برای رضای خدا نبرد کرده و نوشیدن شربت شهادت را آرزوی بزرگ خود می دانستند.

وی جنگ تحمیلی را جنگی نابرابر دانست و اظهار داشت: کشور ما در دفاع مقدس در برابر تمامی استکبار جهانی قرار گرفت و پیروز میدان شد و به تمام دشمنان انقلاب فهماندیم که ایران با تکیه بر قرآن و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی قادر به دفاع از میهن خود است.

هاشمی تختی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را مهم و برجسته برشمرد و گفت: در جنگ تحمیلی زنان همپای مردان در پشت جبهه‌های نبرد فعالیت کرده و همواره پشتوانه مردان در جبهه ها بوده و سهم آنها در این پیروزی وسیع و قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان ایران را کشوری قدرتمند دانست و بیان داشت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، همواره در تمام زمینه ها اقتدار کامل داشته و با پیشرفت در تجهیزات جنگی و نظامی از مرزهای خود در مقابل متجاوزان و مستکبران دفاع می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه