English

در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اتفاق افتاد:

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال پیامی در آستانه هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن را گرامی داشته و بر ضرورت پاسداشت آرمان های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی، تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، در متن پیام دکتر "محمدهادی ایمانیه" به این مناسبت، آمده است:

نهال نوپای انقلاب اسلامی که با بینش روشن و همدلی یکایک ایرانیان و رهبری آن پیر خردمند، به تازگی روییده بود، سی و یکم شهریور سال 59، مورد هجوم دژخیمانی قرار گرفت که ناجوانمردانه، خیال خام تجاوز به خاک ایران را در سر می پروراندند.

اما این اندیشه باطل، با موجی از هوشیاری سردمداران نظام انقلاب اسلامی و رشادت ملت شریف ایران، به رویایی دست نیافتنی بدل شد که نام ایران و غیرت ایرانی مسلمان را برای همیشه در تاریخ دنیا، به نیکی ثبت کرد.

ایرانیان سرافراز، با الگوگیری از مولایشان امام حسین(ع)، مجاهدت و ایثار را به معنای حقیقی خود به منصه ظهور نهادند و هشت سال، دلاورانه ایستادند و در این راه، جلوه های درخشانی از شرف رزمندگان غیور ایرانی، به نمایش گذاشته شد.

رزمندگان رشیدی که پشتوانه ای غنی برای امروز ما شدند و برکت خونشان، تا همیشه تاریخ، جریان دارد.

بی شک امروز، آسایش و آرامشی که دست مایه توسعه ایران اسلامی شده، سایه سار درخت تنومندی است که شهدای انقلاب با خونشان آبیاری کردند و جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز، از آن حفاظت کرده اند.

جا دارد ما نیز به نوبه خود، با همت و تلاش خود و ارج نهادن به آرمان هایی که خون های عزیزی به پای آن نثار شده، سهم خود را در آبادنی ایران ایفا کرده و رونق بخش نام کشورمان در محافل جهانی باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امسال مقارن است با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، مقام والای شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و امام شهیدان را گرامی داشته و امیدوارم بتوانیم از میراث گرانبها، به خوبی پاسداری کنیم.

انتهای پیام./.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه