English

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم ۳۱ شهریور در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم 31 شهریور در بندرعباس خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم 31 شهریور در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج ، سرهنگ"علی اصغر خرم روی" در مصاحبه با سیمای مرکز خلیج فارس بیان داشت:مراسم رژه خودروی و انسانی نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت 31 شهریور ماه با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در استان از ساعت پنج صبح روز جمعه 31 شهریور برگزار و تاساعت 12 ادامه خواهد داشت.

وی افزود:محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جهت اجرای این مراسم در شهر بندرعباس در طول بلوار ساحلی حد فاصل خیابان صمدو تا میدان لارک و طول بلوار شهید چمران اجرا می شود .

این مقام انتظامی تصریح کرد:مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم بلوار امام خمینی (ره) ، بلوار امام حسین (ع) ، بلوار جمهوری اسلامی ، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی است که شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه می بایست ضمن همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

سرهنگ خرم روی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه با پلیس در اجرای منظم و با شکوه این گونه مراسم ، اظهار داشت:با توجه به اینکه هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع می باشد عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون ، وسیله نقلیه آنان توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می دهند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه انتظار داریم که شهروندان در پارک خودرو و وسایل نقلیه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، بیان داشت: افرادی که قصد تماشای مراسم را دارند از آوردن وسایلی نظیر کیف دستی و چمدان ،کالسکه و امثال اینها خودداری و این گونه وسایل را در خودرو نگهداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه