English

در راستای ایجاد اشتغال:

ایجاد اشتغال در قشم باید در اولویت قرار گیرد/ برطرف کردن موانع اخذ مجوز

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان قشم گفت: رهبر معظم انقلاب سال 96 را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند و بنا بر دستور صریح ایشان هیچ اولویت کاری بالاتر از ایجاد اشتغال نیست.

ایجاد اشتغال در قشم باید در اولویت قرار گیرد/ برطرف کردن موانع اخذ مجوز

به گزارش خبرگزاری موج، میر هاشم خواستار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اشتغال پایدار نیازمند آموزش، ارائه تسهیلات کم بهره و بر طرف کردن موانع کسب مجوز ها است. او گفت: این که یک سرمایه گذار با طرح توجیهی مناسب را مدت ها درگیر دریافت مجوزهای مورد نیاز کنیم خلاف جهت اشتغال زایی و منطق تولید و اشتغال حرکت کردن است.

خواستار، روان کردن این مراحل را از نظر مادی و روانی به نفع جامعه دانست و خطاب به  دستگاه های مسوول تاکید کرد: بیشترین همکاری را با سرمایه گذاران و متقاضیان ایجاد شغل داشته باشید.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قشم در بخشی از سخنان خود، کمک به روستائیان برای فروش صنایع دستی را ارزنده و در راستای حمایت از مشاغل کوچک و موقت، مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به این که شهرستان قشم به عنوان قطب گردشگری شناخته می شود، عنوان کرد: با توجه به موقعیت قشم این توقع وجود دارد که افراد بیکاری کمتری نسبت به سایر مناطق وجود داشته باشد.

خواستار از اعضا کارگروه اشتغال خواست نسبت به ثبت اقدامات و به روز کردن تعداد اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قشم خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اشتغال استان، اعضا این کارگروه در سراسر استان وظیفه دارند نسبت به ایجاد 36 هزار شغل برنامه ریزی و اقدام کنند. 

خواستار تصریح کرد: جوانانی که سال ها به تحصیل و تحقیق می پردازند و پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می شوند، مجموعه حاکمیت وظیفه دارد با برنامه مدون و منظم زمینه ایجاد فرصت های شغلی و طرح های اشتغالزایی را آماده سازد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه