English

رضامیرزایی:

کشف۲.۳میلیون قلم داروی قاچاق درکردستان

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای کردستان گفت: در طول 6 ماهه امسال 246 هزار و 851 بطر مشروبات الکلی با رشد 10 درصدی نسبت به مدت زمان سال گذشته کشف و ضبط شده است.

کشف2.3میلیون قلم داروی قاچاق درکردستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، رضا میرزایی در ششمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون در راستای بررسی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های عضو به صورت ویژه اهتمام دارد و خوشبختانه همه دستگاه‌ها نیز فعالیت و عملکرد قابل قبولی دارند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای کردستان از سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی، صدا و سیما، اطلاعات و غیره به عنوان دستگاه‌های فعال در بحث حضور در جلسات ستاد نام برد و گفت: در کل از ابتدای امسال تا کنون 6 جلسه کمیسیون اصلی ستاد برگزار شده و همه دستگاه‌ها تقریبا با حضور 3 تا 6 جلسه خود در جلسات ستاد حضوری فعالی در آن داشته‌اند.

وی در ادامه با ارائه آماری از عملکرد استان در بحث کشفیات قاچاق کالا، اظهار کرد: در طول 6 ماهه امسال 246 هزار و 851 بطر مشروبات الکلی با رشد 10 درصدی نسبت به مدت زمان سال گذشته کشف و ضبط شده است.

وی از کشف 47 میلیون و 847 هزار و 808 نخ سیگار قاچاق در سال‌جاری در استان کشف شده است، افزود: در زمینه کشف سیگار قاچاق نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته‌ایم.

به گفته دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای کردستان، در 6 ماهه امسال 4 میلیون و 881 هزار قلم انواع لوازم آرایشی با 100 درصد رشد نسبت به سال گذشته در استان کشف شده است.

کشف 2.3 میلیون قلم داروی قاچاق در کردستان

میرزایی از کشف 2 میلیون و 395 هزار قلم داروی قاچاق در استان خبر داد و اذعان کرد: در بحث کشفیات داروی قاچاق 47 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال‌جاری رشد داشته‌ایم.

وی با اشاره به کشف و ضبط 25 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق گفت: 207 هزار لیتر با کاهش 6 درصدی نسبت به سال گذشته در استان کشف و ضبط سوخت داشته‌ایم.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای کردستان اظهار کرد: 292 هزار توپ پارچه، 10 هزار و 159 دستگاه وسایل صوتی تصویری، 2 هزار و 92 دستگاه وسایل خانگی قاچاق در سال‌جاری در استان کشف ضبط شده است.

میرزایی از رشد 133 درصدی کشف دستگاه‌های صوتی و تصویری قاچاق در استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: در بحث کشفیات وسایل خانگی قاچاق نیز 100 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

به گفته وی، 4 هزار و 690 راس احشام قاچاق با افزایش 73 درصدی و 3 هزار و 598 کیلو چای قاچاق در مدت زمان ذکر شده در استان کشف و ضبط شده است.

وی تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده در 6 ماهه امسال در استان را 3 هزار و 132 پرونده عنوان کرد و گفت: از لحاظ تشکیل پرونده‌های مرتبط با قاچاق کالا و ارز نسبت به سال گذشته 73 درصد رشد داشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه