English

واگذاری سازه اسپیس فرم به بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازه اسپیس فرم به منظور احداث مجتمع تفریحی، ورزشی و خدماتی و با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال به شرکت روئین دژ بتن واگذار شد.

واگذاری سازه اسپیس فرم  به بخش خصوصی با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، امروز آیین واگذاری سازه اسپیس فرم به منظور احداث مجتمع تفریحی، ورزشی و خدماتی به سرمایه گذار بخش خصوصی با حضور معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب کارها و مدیران سازمان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

سیدعلی موسوی گفت: وضعیت سازه اسپیس فرم به منظور احداث مجتمع تفریحی ، ورزشی و خدماتی و با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال مشخص شد.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: بعد از سالیان سال وضعیت سازه اسپیس فرم به منظور احداث مرکز تفریحی ، ورزشی و خدماتی مشخص شد واین پروژه عظیم به یکی از سرمایه گذارن بنام منطقه واگذار می شود.

وی ادامه داد :با وجود دعوت از سرمایه گذاران، پیشنهادات و برگزاری مزایده احداث این پروژه به شرکت تأسیساتی و ساختمانی روئین دژ بتن واگذار شد.

موسوی با اشاره به بهره برداری این سازه، اظهار داشت: امیدواریم این سرمایه گذار بتواند با احداث این مرکز فضایی مناسب را برای مردم منطقه و گردشگران داخلی و خارجی به بهره برداری برساند.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت : برای تناسب با ورود گردشگران می بایست زیر ساخت ها همسان شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی و کارگاهی این پروژه 5 مهرماه همزمان با شکست حصر آبادان آغاز می شود.

موسوی با بیان اینکه 130 واحد تولیدی، صنعتی فعال در این منطقه فعالیت می کنند، گفت : علی رقم آنکه معتقد هستیم این تعداد واحد تولیدی در منطقه کم است هدفمان فعال سازی واحد های تولیدی و صنعتی نیمه فعال و افزایش این واحدها است و در آینده ای نزدیک شاهد ورود و جذب سرمایه گذار در بخش صنعتی خواهیم بود.

وی از شرکت در نمایشگاه ها و همایش ها با هدف جذب سرمایه گذار خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با تدابیری که انجام شده در شش ماهه دوم سال جاری شاهد رشد ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشیم.

موسوی با اشاره به میزان اشتغال زایی در این پروژه گفت : در این پروژه برای 400 نفر بصورت مستقیم و 1000 نفر نیز بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت : برای احداث این مرکز فرهنگی، ورزشی و خدماتی بیش از 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت. این مجتمع در سه طبقه در ابعادی به مساحت 22 هزار متر مربع احداث خواهد شد.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد اروند را رفاه حال مردم منطقه و گردشگران داخلی و خارجی دانست و افزود: این پروژه برای رفاه حال شهروندان منطقه آزاد اروند و گردشگران در بازه زمانی 4 سال به بهره برداری خواهد رسید. در طی این 4 سال، احداث این سازه در 2 الی 3 فاز انجام و به بهره برداری میرسد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم قرارداد فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و سرمایه گذار بخش خصوصی شرکت روئین دژ بتن برای احداث این مجتمع تفریحی، ورزشی و خدماتی به امضاء طرفین رسید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه