English

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت هرمزگان:

ثبت نامِ انتخاب صادرکنندگان برگزیده هرمزگان آغاز شد/ مهلت ثبت نام الکترونیکی تا دهم مهرماه

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ثبت نام برای شرکت در بیست و یکمین دوره انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

ثبت نامِ انتخاب صادرکنندگان برگزیده  هرمزگان آغاز شد/ مهلت ثبت نام الکترونیکی تا دهم مهرماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، محمد عباسی در این خصوص اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای  تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی در صدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی در بیست و یکمین سالروز ملی صادرات دارد.

وی افزود: بر این اساس کلیه صادرکنندگان در سطح استان­ها که مایل به شرکت در این رقابت استانی هستند می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir بخش فارسی قسمت صادرکنندگان نمونه از شرایط ثبت نام مطلع شوند.

عباسی افزود: لازم است صادر کنندگان استانی پس از مراجعه به سایت مذکور با مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و تکمیل فرم مربوطه، براساس هر یک از گروههای کالایی اقدام نموده و سپس جهت ثبت نام الکترونیکی به نشانی http://nemoonesh.tpo.ir مراجعه نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان مهلت ثبت نام الکترونیکی را تا روز دوشنبه، دهم مهرماه سالجاری اعلام نمود.

وی تصریح کرد: تحویل اصل  مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان واحد امور بازرگانی از 22 شهریور آغاز و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه، پانزدهم مهرماه خواهد بود.

عباسی در پایان افزود: دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص و همچنین پیش از ثبت نام الکترونیکی معذور می باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه