English

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان « آفرینش » در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان « آفرینش » به همت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از ٢٦ تا ٣٠ شهریور ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء ( ص ) در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد .

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان « آفرینش » در نگارخانه مارلیک رشت

به گزارش خرگزاری موج از رشت، محمد حسن پور اظهار کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان « آفرینش » به همت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از ٢٦ تا ٣٠ شهریور ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء ( ص ) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود  .

وی افزود: در این نمایشگاه ٢٠ اثر نقاشی رنگ روغن با ابعاد مختلف از دبیران هنر ادارات آموزش و پرورش ناحیه ١ و ٢ رشت به نمایش عمومی در می آید.

حسن پور گفت: صمد حسنی ، مجید صفابخش ، سیاوش ذوالفقار پور ، فتانه ابراهیم زاده ، عیسی چولاندیم ، هدیه سقط چی ، مرتضی هجرتی ، محمود زادمهر ، مریم صفری ، هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند .

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر اداره کل آموزش و پرورش گیلان از تاریخ ٢٦ تا ٣٠ شهریور ٩٦ از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء ( ص ) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه