English

آغاز جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در کرمانشاه

مدیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه گفت: این جشنواره پس از ۲۲ سال با حضور ۱۲ استان از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار می شود.

آغاز جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، کامران رضایی از برگزاری پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:  ۲۴۳۲ اثر در قالب فیلم، عکس و فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

وی این تعداد اثر را یک رکورد دانست و بیان کرد: پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده تعداد ۱۲۰ نفر برگزیده و با آثاری چون عکس، فیلم‌نامه، فیلم و ... در جشنواره حضور خواهند داشت.

رضایی ادامه داد: استان کرمانشاه توانست در بخش فیلم‌سازان از بین ۵۱ اثر برگزیده، ۷ اثر، در بخش مجموعه عکس از بین ۵ اثر برگزیده، ۱ اثر، در بخش فیلم‌سازان بخش مستند از بین ۱۴ اثر برگزیده ۴ اثر، در بخش پویانمایی از بین ۱۰ اثر برگزیده ۲ اثر، در بخش فیلم‌سازان تجربی از بین ۸ اثر برگزیده ۲ اثر، در بخش تک عکس از بین ۳۱ اثر برگزیده ۵ اثر، در بخش فیلم‌نامه آزاد از بین ۱۳ اثر برگزیده ۲ اثر و در بخش فیلم‌نامه‌نویسی اقتباسی از بین ۳ اثر برگزیده ۲ اثر را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: پدر پروانه‌ها به نویسندگی یزدان پرونده و رقص رنگ از حامد حیدری ذاکر ناوک عشق اثر شمسی وفایی، خر تنها از مهدی حسنی جلیلیان نمایش‌های هنرمندان کرمانشاهی در بخش مستند جشنواره شبدیز هستند.

رضایی گفت: در بخش پویانمایی استان کرمانشاه با دو اثر هراس به نویسندگی جلال نعیمی و بوم اثر نگین صدقی سیسان در این بخش حضور دارد.

وی ادامه داد: بازی روی ماه اثر سامان اریان پور، و بی‌سایه گی محدثه بهراد فیلم بخش تجربی جشنواره شبدیز از استان کرمانشاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه