English

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

با مقصران حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی برخورد خواهد شد

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با مقصران حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی بشدت برخورد خواهد شد.

با مقصران حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی برخورد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر ارتباطات حسین هاشمی تختی، حسین هاشمی تختی در خصوص ایمنی جاده ها و لایحه تشکیل کمیسیون عالی ایمنی حمل و نقل و تدوین قانون مدیریت راه ها، افزود: دولت لایحه ای در خصوص شورای عالی امنیت راه ها به کمیسیون عمران ارجاع داده و بررسی شد که پیشنهاد کمیسیون عمران این بود تا ریاست آن را شخص رییس جمهور و در غیاب ایشان معاون اول ایشان به عهده بگیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مسئولیت این کمیسیون بر عهده راه و شهرسازی است، اظهار داشت: وزارتخانه ها و حداقل 12 دستگاه عضو  این کمیسیون هستند که باید از جایگاه بالاتری بر این کمیسیون نظارت و پیگیری شود.

هاشمی تختی در ادامه با اشاره به اینکه دولت این لایحه را پس گرفت و هنوز علت آن را بیان نکرده است، افزود: توصیه ما به دولت این است اگر این لایحه اصلاحاتی دارد باید با اصلاحاتش به مجلس فرستاده شود تا با نظرات کارشناسی دولت و مجلس قوانینی را تصویب کنیم که با ایجاد هماهنگی بین دستگاههای ذیربط، فضایی ایجاد کنیم تا از این پس شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: اگر این لایحه را دولت ارائه ندهد، مجبور هستیم بصورت طرح آن را به مجلس بیاوریم و در مورد آن بحث کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

یادآور می گردد 20 شهریورماه موضوع واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از آنها شد، با حضور مسئولان عالی کشور و ریاست مجمع نمایندگان استان هرمزگان بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه