English

رئیس پلیس راهور استان قم:

هشدار پلیس به خودروهای فاقد کارت سرویس مدارس

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی از اعمال قانون خودروهای فاقد کارت سرویس مدارس خبر داد.

هشدار پلیس به خودروهای فاقد کارت سرویس مدارس

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،رئیس پلیس راهور استان قم در گفت و گو با خبرنگار ان،اظهارداشت: در خصوص سرویس مدارس افراد بایستی به سازمان تاکسیرانی مراجعه و شرکت هایی هستند که تحت نظارت این سازمان کار ایاب و ذهاب دانش آموزان را انجام می دهند که باید یک سری شرایط شامل صلاحیت ها و بحث عدم سوء پیشینه را داشته باشند.

وی گفت:برابر دستورالعمل کسانی که می خواهند سرویس مدرسه انجام دهند باید گواهینامه پایه دوم به بالا داشته باشند.

سرهنگ احمد پوربافرانی افزود:با استعلام تاکسیرانی از پلیس راهور استان قم صلاحیت راننده شامل گواهینامه معتبر متناسب با خودرو مورد بررسی قرار گرفته و نظر پلیس اعلام می شود.

وی با بیان اینکه افراد با داشتن گواهینامه پایه سوم به پائین صلاحیت سرویس مدرسه را ندارند، تصریح کرد:مسئولان تاکسیرانی استان اقدامات خود را پیرامون سرویس مدارس آغاز و شرکت ها تحت نظر این سازمان روند اجرایی کار را دنبال می کنند.

پوربافرانی با اشاره به اینکه کسانی که شرایط دریافت کارت سرویس را ندارند نمی توانند به فرزندان محصل سرویس ارائه دهند، گفت: در خصوص سرویس مدارس در سال جاری چندین جلسه با حضور مسئولان آموزش و پرورش، تاکسیرانی و پلیس راهور استان قم انجام شده است.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: همکاران پلیس راهور به صورت اکیپ های بازرسی همزمان با آغاز سال تحصیلی با خودروهای فاقد مجوز برخورد کرده و خودروهای متخلف را برابر کد تخلفاتی به ازای هر نفر سرنشین جریمه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه