English

دستگیری دو صیاد متخلف در گلپایگان

رئیس اداره محیط زیست گلپایگان گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل در سد کوچری گلپایگان موفق به دستگیری دو نفر صیاد غیرمجاز ماهی شدند.

دستگیری دو صیاد متخلف در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان  ، قاسم حسومی  با اشاره به دستگیری دو گروه شکارچی متخلف اظهار داشت: پس از گزارش مردمی به پلیس 110 در زمینه شکار غیر مجاز شکارچیان متخلف در منطقه تنگه غرقاب بلافاصله مأموران کلانتری سعیدآباد و مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع مأموران دو نفر شکارچی متخلف در این منطقه در حین شکار دستگیر شدند، از شکارچیان دو قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز و مهمات مربوطه کشف و ضبط  شد.

رئیس اداره محیط زیست گلپایگان گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی گلپایگان ارسال شد.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری متخلفین صید ماهی در سد کوچری گلپایگان، ابراز داشت: مأموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل در سد کوچری گلپایگان موفق به دستگیری دو نفر صیاد غیرمجاز ماهی شدند.

حسومی با بیان اینکه این صیادان با تور اقدام به صید غیرمجاز ماهی‌ می‌کردند، گفت: از متخلفان 200 متر دام غیرمجاز و تعداد زیادی ماهی سوف و کپور و یک‌ دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره محیط زیست گلپایگان در پایان مطرح کرد: برای صیادان متخلف پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری گلپایگان ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه