English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

فشار مالیاتی بر بنگاه های کوچک و متوسط استان اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به فشار مالیاتی بر روی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان گفت: در شرایطی که بنگاه‌های بزرگ استان با کاهش درآمد و مالیات پرداختی روبرویند فشار مالیاتی بر واحدهای کوچک و متوسط دوچندان شده است.

فشار  مالیاتی بر بنگاه های کوچک و متوسط استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سهل‌آبادی دربیست و پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:این در حالی است که واحدهای صنفی بر اساس عملکرد مالیات پرداخت نمی‌کنند و بر اساس توافق اتحادیه و یک درصد مشخص مالیات بسیار اندکی پرداخت می‌کنند.

وی تصریح کرد:شهرستان اصفهان دارای  150 هزار واحد صنفی است که برخی از آن‌ها از واحدهای تولیدی درآمد بیشتری دارند.

سهل‌آبادی خاطرنشان کرد:سهم مالیات استان بسیار زیاد است و این میزان بایستی تعدیل شود تا کاهش درآمد مالیاتی ناشی از بنگاه‌های  بزرگ به دوش بنگاه‌های کوچک و متوسط نیفتد. 

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: فعالان اقتصادی استان می‌توانند از فرصت پیش‌آمده برای بازسازی سوریه در بخش‌های مختلف استفاده کنند .

وی با اشاره به سفر هیات اتاق بازرگانی اصفهان به سوریه و ملاقات با نخست‌وزیر و وزرای اقتصاد ،مسکن و تجارت این کشور گفت: سوری ‌ها آماده هرگونه همکاری با  شرکت‌های ایرانی  برای بازسازی این کشورند و دولت نیز خط اعتباری ویژه در این راستا در نظر گرفته است .

وی افزود:لبنان به‌عنوان مرکزی برای شرکت‌های چینی و اروپایی برای حضور در بازار سوریه تبدیل‌شده است و این شرکت‌ها برای دریافت پروژه‌ی بازسازی سوریه خودشان را آماده می‌کنند.

سهل‌آبادی در ادامه افزود:در سال جاری بیش از 89 جلسه کمیسیون ،352 جلسه کمیته با شرکت 64 هزار و 642 نفر ساعت برگزارشده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از تأسیس شرکت پیشرفت و توسعه ایرانیان در اصفهان با مشترک فعالان اقتصادی استان خبر داد و گفت:راه اندازی این شرکت بیش از دو دهه در استان اصفهان  به طول انجامید و در ماه گذاشته مراحل  مقدماتی  تشکیل آن فراهم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه