English

حوادث رانندگی هفته گذشته قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در یک هفته گذشته، چهار تن بر اثر حوادث رانندگی در این استان جان خود را از دست دادند که سه تن از آن ها، سرنشینان موتورسیکلت بوده اند.

حوادث رانندگی هفته گذشته قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در گفت و گو با خبرنگار موج، افزود: از چهارم تا یازدهم شهریورماه، 9 هزار و 983 تماس با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و 681 تماس شد.

وی با بیان این که در این مدت 520 حادثه رانندگی در استان قم رخ داده است، اضافه کرد: 441 مورد از این حوادث در داخل شهر و 79 حادثه جاده ای بوده که 612 مصدوم برجای گذاشته است.

محمدرضا حسنی ادامه داد: 274 تن از مصدومان به صورت سرپایی درمان و 334 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت، 352 حادثه معادل 68 درصد حوادث رانندگی و 393 مصدوم معادل 64 درصد مصدومان این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم به حوادث منجر به فوت اشاره و بیان کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وسیله نقلیه که ساعت 18:42 چهارم شهریورماه حوالی خیابان سلامت قم رخ داد، سرنشین موتورسیکلت، آقا 30 ساله در دم فوت کرد.

وی افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه وسیله نقلیه که ساعت 5 هشتم شهریورماه در محور قدیم کاشان – قم رخ داد، آقا 40 ساله جان باخت.

حسنی اضافه کرد: در همان روز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت که ساعت 08:13 در محور قدیم کاشان- قم رخ داد، آقا 50 ساله کشته شد.

وی ادامه داد: در برخورد یک دستگاه وسیله نقلیه با یک دستگاه موتورسیکلت که ساعت 15:41 نهم شهریورماه در محور قم - جعفریه رخ داد، آقا 60 ساله فوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه