English

معاون استاندار قم:

مدیران بانک ها وضعیت پرداخت تسهیلات ۱۳۱ طرح تولیدی قم را تعیین تکلیف کنند

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: مدیران بانک های عامل در استان، وضعیت پرداخت تسهیلات 131 طرح تولیدی و اقتصادی را که به آنان معرفی شده است را بررسی و تعیین تکلیف کنند.

مدیران بانک ها وضعیت پرداخت تسهیلات 131 طرح تولیدی قم را تعیین تکلیف کنند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سید صدرالدین موسوی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قم اظهار داشت: بعد از گذشت پنج ماه از سال شاهد پرداخت تعداد محدودی از تسهیلات این طرح ها هستیم که باید این وضعیت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: با تسهیل در پرداخت تسهیلات به دنبال حمایت از سرمایه گذار، رونق تولید و توسعه اقتصادی در استان هستیم تا با راه اندازی این طرح ها 10 درصد اشتغال را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: اگر متقاضیان واحدهای تولیدی تمایلی به دریافت تسهیلات ندارند باید از سوی بانک های عامل به استانداری قم اعلام شود، در غیر این صورت باید موانع رفع شود تا به سرعت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

موسوی با تاکید بر این که حضور مدیران عامل بانک ها در جلسه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضروری است گفت: چالش های مدیریتی همیشه وجود دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا مدیران در این جلسه ها برای تصمیم گیری و سیاست گذاری حضور فعالی داشته باشند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ادامه داد: همه بانک ها باید در خصوص تسهیل در پرداخت تسهیلات بر اساس طرح های معرفی شده تا ظرف مدت 15 روز اقدام کنند.

موسوی گفت: در همین جلسه ها، پرداخت تسهیلات به هفت واحد مهم تولیدی و اقتصادی قم با اشتغال 100 تن به تصویب رسیده است که نیازمند همکاری بانک ها هستیم.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه