English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

انهدام باند توزیع هروئین در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری باند سه نفره ای که در زمینه توزیع مواد مخدر هروئین فعالیت می کردند خبر داد و گفت در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک کیلوگرم از این مواد کشف شد.

انهدام باند توزیع هروئین در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جعفری نژاداظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت بالای خود از فعالیت باندی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین در این یکی از محله های این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات صورت گرفته ماموران از زمان انتقال محموله هروئین توسط متهمان مطلع شدند گفت: ماموران در عملیاتی منسجم، متهمان که در حال انتقال محموله با خودروی پژو بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری نژاد از کشف بیش از یک کیلوگرم “هروئین” که به طرز ماهرانه ای در خودروی این باند جاسازی شده بود خبرداد و گفت: متهمان که سه نفر بودند همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه