English

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح ۶۰ هزار واحد مسکن مهر کشور در هفته دولت

قائم مقام وزیرراه وشهرسازی در طرح مسکن مهراز افتتاح 60 هزار واحد مسکن کشور در هفته دولت سالجاری خبر داد وگفت :40 هزار واحد آن تاکنون تحویل داده شده و20هزار واحد آن نیز تا پایان شهریور به متقاضیان واگذار می شود که میانگین هزینه هر واحد بالغ بر 60 میلیون تومان می باشد.

افتتاح 60 هزار واحد مسکن مهر کشور در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، احمد اصغری مهرآبادی  درجریان افتتاح این پروژه ها ضمن تشکرازهمه سازمانهای دخیل در اتمام وتکمیل واحدهای مسکن مهر استان گفت: خوشبختانه علیرغم تلاش عده ای که وانمود می کردند مسکن مهر در دولت یازدهم متوقف شده با تلاش  مقام عالی وزارت وهمه سازمانهای دست اندر کار، بخش عمده پروژه های مسکن مهراستان به اتمام رسید و5500 واحد در استان باقی مانده است که با دستور مقام عالی وزارت انشاءالله تاپایان سال به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه واگذاری واحد های مسکن مهر در دولت یازدهم در تاریخ ایران  بی سابقه بوده است، افزود:دردولتهای نهم ودهم بالغ بر 690 هزار واحد به متقاضیان تحویل شد که این رقم در طول دولت یازدهم به 900 هزار واحد افزایش یافت بطوری که میانگین سالانه واگذاری واحد ها به 220 هزار واحد در سطح کشور رسید.

قائم مقام وزیرراه وشهرسازی در طرح مسکن مهراز افتتاح 60 هزار واحد مسکن کشور در هفته دولت سالجاری خبر داد وگفت :40 هزار واحد آن تاکنون تحویل داده شده و20هزار واحد آن نیز تا پایان شهریور به متقاضیان واگذار می شود که میانگین هزینه هر واحد بالغ بر 60 میلیون تومان می باشد.

احمداصغری مهر آبادی با اشاره به تعیین اعتبار برای رفع مشکل زیر ساختی واحد های باقیمانده گفت: با پیگیرهای بعمل آمده در سال گذشته برای رفع مشکل زیر ساختهای مسکن مهرپکیجی در سازمان برنامه وبودجه با تصویب دولت تهیه شد که بر اساس آن هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه اسلامی در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت تا برای تامین آب وبرق پروژه هایی که از نظر ساخت آماده شده اند هزینه گردد که خوشبختانه 880 میلیارد تومان آن پرداخت شد.

وی افزود: 200 میلیارد تومان نیزاز محل همان اسناد در اختیار وزارت راه وشهرسازی قرار گرفت که با توجه به مشکلات عدیده شهرهای جدید ،این رقم به شهرهای جدید اختصاص یافت و150 میلیارد تومان یارانه نقدی که در اختیار وزارت راه وشهرسازی  قرار گرفته بود به عنوان بدهی به استانها پرداخت گردید.

مهر آبادی گفت:  250 میلیارد تومان جهت کمک به تکمیل زیر ساخت ها در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت که خوشبختانه بخش عمده ای از مشکلات رفع وبرای مابقی، اعتبارات مورد نیاز به سازمان برنامه وبودجه ودولت  ارائه شده که بزودی تعیین تکلیف می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان نیزدر جریان بهره برداری از واحد ها ی مسکن مهر گفت: این واحدها شامل 1063 واحد در شهرهای بالای25 هزارنفرجمعیت(رشت869،تالش60، لنگرود80،بندرانزلی24 ورودبار30واحد) و1341 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت می باشد که با احتساب این میزان، مجموع واحد های افتتاح شده استان به60552 واحد می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه