English

فرمانده سپاه گرگان:

اقدام شجاعانه یک بسیجی برای نجات جان راکب موتورسوار از چنگال زورگیران

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از نجات جان راکب موتورسیکلت از دست چند سارق توسط یکی از بسیجیان شهرستان خبر داد.

اقدام شجاعانه یک بسیجی برای نجات جان راکب موتورسوار از چنگال زورگیران

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی مهاجر ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه یک بسیجی برای نجات جان راکب موتورسوار از چنگال زورگیران که قصد سرقت موتورسیکلتش را داشتند، اظهار داشت: همواره نیروهای بسیجی خودجوش و با شوروشوق الهی در مسیر انقلاب‌اسلامی گام برداشته‌ و‌ در این مسیر یکی از بسیجیان شهرستان گرگان با به‌خطرانداختن جان خود، توانست تا راکب موتورسیکلت را از معرکه زورگیران نجات دهد.

وی با بیان‌ اینکه براثر این حادثه این بسیجی از ناحیه صورت دچار جراحت شده‌ است، تصریح کرد: بسیجیان عصاره فضایل جامعه هستند و این بسیجی نشان‌داد که همان‌گونه که این آمادگی وجود دارد که بسیج در هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور با نیروهای تکفیری روبه‌رو شود در داخل کشور نیز نیروهای بسیجی برای ایجاد امنیت‌ پایدار آماده هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان‌اینکه این حادثه در خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) رخ داد، اظهارکرد: بسیجیان همواره با ولایتمداری توانستند انقلاب را از پیچ‌های خطرناک تاریخ عبور دهند.

مهاجر یادآور شد: بسیجیان مانند مدافعان‌حرم در کشور از آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت برخوردار هستند و اقدام شجاعانه این بسیجی این مهم را به اثبات رسانده‌است.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان نیروی‌انتظامی شهرستان گرگان نسبت به افرادی که در خیابان ولی‌عصر (عج) درصدد اقدام به سرقت و زورگیری بودند قاطعانه برخورد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: امروز جامعه امنیت، پیشرفت و اقتدار خود را مدیون جانفشانی‌های نیروی بسیجی است و بسیجیان شهرستان گرگان نیز هم‌پای دیگر بسیجیان کشور بی‌مزد و منت و تنها به واسطه عشق به وطن، اسلام و انقلاب اسلامی ایثارگری می‌کنند و باید این روحیه بسیجی در جامعه تقویت شود.

مهاجر یادآور شد: این حادثه در حالی‌که برخی از شهروندان گرگان در این خیابان با مشاهده این زورگیری به وحشت افتاده بودند، نیروی بسیجی ما پس از تماس به فوریت‌های پلیس با دو موتورسیکلت‌سوار که قصد زورگیری داشتند و برای رهایی یکی از شهروندان گرگانی وارد عمل می‌شود که در نتیجه این اقدام شجاعانه این شهروند از چنگال این زورگیران نجات پیدا می‌کند.

به گفته وی، متاسفانه سارقان با سلاح سرد به این بسیجی حمله و وی را مجروح می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه