English

مدیرکل فناوری اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان

ذائقه کودکان متنوع بوده ما نیاز به تنوع محتوا داریم

مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ذائقه کودکان نیازمند تولید محتوای متنوع است.

 ذائقه کودکان متنوع بوده ما نیاز به تنوع محتوا داریم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدیار نوید عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گلستان اظهار کرد: مخاطبین پرتال کودک ۲۴ تنها کودکان نیستند بلکه از سنین کودک تا ۲۱ سال را شامل می‌شود.

وی افزود: این پرتال از بخش‌هایی مانند کتابخانه مجازی، فیلم، مدیا و ... تشکیل شده که در یک فضای مجازی تجمیع شده است.

نوید با اشاره به بارگذاری فیلم‌ها و برنامه‌های غیرحرفه‌ای در این پرتال توسط کودکان گفت: این‌کارهای بارگذاری شده غیرحرفه‌ای برای ما مهم است چراکه معتقد هستیم کودکان با این فعالیت‌های ساده پیشرفت می‌کنند.

وی بابیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان با تکنولوژی فضای مجازی همسو و همراه است، افزود: ازآنجایی‌که ذائقه کودکان متنوع بوده ما نیاز به تنوع محتوا داریم.

مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: در حال حاضر سه مرکز فراگیر در استان گلستان فعالیت می‌کنند و هدف ما در کانون تبدیل تمام مراکز معمولی به مراکز فراگیر است.

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده در این پرتال اظهار کرد: ارائه محتوا و خدمات نهادها و موسسه‌های مرتبط با حوزه‌ کودک و نوجوان، معرفی محصولات و خدمات فرهنگی کانون و ... بخشی از فعالیت‌های این رسانه مجازی خواهد بود.

نوید گفت: درگذشته برنامه‌های تولیدی استان‌ها به تهران ارسال و آرشیو می‌شد که در این آرشیوها برخی برنامه‌ها از بین می‌رفت اما باوجود این پرتال و بارگذاری برنامه‌ها بر روی آن محتوای تولیدشده از بین نمی‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه