English

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شهیدان مدافع محرم به دنیا ثابت کردندکه مکتب اسلام وقرآن به چه معناست

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: شهدای حرمم خون تازه‌ای در رگ‌های اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساختند و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه کردند.

شهیدان مدافع محرم به دنیا ثابت کردندکه مکتب اسلام وقرآن به چه معناست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار محمد حسین رجبی در یادواره شهدای کوی پردیس و شهید مدافع حرم مجید قربانخانی بیجار حاضرشد، اظهار کرد: عملیاتی شدن طرح خاورمیانه جدید توسط استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل، با توسل به سرویس‌های اطلاعاتی و کشورهای وابسته به استکبار به اجرا درآمد و در این طرح وضعیت فعلی جهان اسلام از آثار شوم آن است.

وی با اشاره به رشادت جوانان غیور نظام جمهوری اسلامی در لباس مدافعان حرم و بخصوص شهیدان مجید قربانخانی و محسن حججی، افزود: طرح خاورمیانه جدید به طور کامل اجرا نخواهد شد زیرا ظرفیت‌های موجود در دست آنها نیست، ظرفیت توکل بر خداوند و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار، روحیه همه مردان و زنان این منطقه است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: هدف اصلی این طرح و هزنیه‌هایی که سالیان سال است برای اجرای آن پرداخت شده است، جز نابودی اسلام نیست و در این طرح کشورهای اسلامی ایران، سوریه و عراق در اولویت قرار دارند.

وی افزود: دشمنان با طرح خاورمیانه با راه اندازی جنگ‌های داخلی و تحمیلی علیه کشورهای اسلامی، قصد دارند با تجزیه این کشورها، راه گسترش سریع اسلام را بگیرند که این طرح و آروزی آن را با خود به گور خواهند برد.

سردار رجبی گفت: روزانه جوانان بسیاری از شهرستان‌های استان جهت اعزام داوطلبانه جهت مدافعان حرم به سپاه مراجعه می‌کنند و هیچگاه جنایت‌های مزدوران داعش نمی تواند روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم را کم رنگ کند.

وی افزود: در کشوری که مکتب اسلام روح و جان انسان را صیقل می‌بخشد و مرد و زن، پیر و جوان، برای زنده نگداشتن آن از جان خود می‌گذرند، نباید هیچ گاه احدی در فکر خود تصور تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: شهیدانی همچون قربانخانی و حججی به دنیا ثابت کردند که مکتب اسلام و قرآن به چه معنا است.

وی در ادامه گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، ذره‌ایی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب عقب نشینی نکرده‌اند و تقدیم شهدای جوان مدافع حرم، سند محکم کتب اسلام است.

سردار رجبی بیان کرد: شهادت محسن حججی، با آن شمایل مظلومانه و در عین حال مقاوم و با صلابت، خون تازه‌ای در رگ‌های اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان قربانخانی و سایر شهدای کوی پردیس بیجار، تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه