English

استاندار همدان عنوان کرد:

جذب ۱۰۰۰ میلیاردتومان اعتبار از محل طرح تحول نظام سلامت درهمدان

استاندار همدان گفت: یک هزار میلیاردتومان اعتبار از محل طرح تحول نظام سلامت به استان همدان رسید.

جذب ۱۰۰۰ میلیاردتومان اعتبار از محل طرح تحول نظام سلامت درهمدان

به گزارش خبرگزاری موج، محمدناصر نیکبخت ظهر پنج شنبه در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان همدان خطاب به حاضران با بیان اینکه اگر کارهایی در استان انجام شد و خدماتی ارائه شد به دست شما نیروها بود و دولت موظف به پیگیری مصوبات، به خصوص مصوبات سفر مقام معظم رهبری است، گفت: شما استان را در این زمینه سربلند کردید.

نیکبخت با بیان اینکه هماهنگی بین قوا با دولت برای خدمت به مردم بی نظیر است، گفت: مردم با شعار و تبلیغات به صحنه نمی آیند بلکه با تصمیم برای حمایت از نظام، انقلاب و کشور و دولتی که به آن رای داده اند، به صحنه آمدند.

استاندار همدان با تاکید براینکه هیچ بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد، گفت: مطالعات انجام و برنامه ها نیز تدوین شده و اکنون باید با کار بیشتر حرکت کرد.

نیکبخت از زحمات گذشته تشکر کرد و با بیان اینکه بر گامهای بلندتر تاکید دارم، گفت: باید آماده به کار و جهادی ورود کرده و مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در پایان ۴ سال آینده باید مشکل اشتغال استان حل و برنامه های اساسی در استان اجرا شده باشد، گفت: باید در کنار نیروگاه های خورشیدی در دست انجام در استان برای ۱۰۰ مگاوات دیگر نیز برنامه ریزی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید پروژه های بزرگ صنعتی را اجرا و گردشگری را بیشتر از امروز جلو ببریم، گفت: گردشگری، میراث و صنایع دستی خوب کار می کند اما بابد به کمک مرکز بیشتر کار کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه همه باید توان مضاعف برای توسعه شایسته استان همدان بگذاریم، گفت: نمایندگان استان همدان بسیار خوب همراهی می کنند و از حاشیه پرهیز دارند.

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه از سرمایه گذاری حمایت می کند و استان هم نمی تواند برخلاف نظر رئیس قوه، حرکت کند، گفت: امنیت خوبی در استان وجود دارد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، مردم و شهدای مدافع حرم حاصل شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه این امنیت در شرایط منطقه، نعمت بزرگی است، گفت: از کار، کم نگذارید، سرمایه گذاری را استقبال کنید و نگذارید کار سرمایه گذاری در بخش های کارشناسی معطل بماند.

وی با بیان اینکه خدا را خوش نمی آید که بنده، نماینده مجلس و همه تلاش کنیم، سرمایه گذاری به استان بیاید و کارشناسی به او بگوید چرا به استان آمدی؟ گفت: این کار را نکنیم بلکه سرمایه گذاری را کمک کنید.

استاندار همدان سرمایه گذاران به ایران آمدند  و در همدان نیز آلمانی ها و ایرلندی ها آمدند و سرمایه گذاری کردند که این موارد از نتایج برجام است، گفت: یک هزار میلیاردتومان اعتبار از محل طرح تحول نظام سلامت به استان همدان آمد.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه ۵ مرکز استان با راه آهن همدان به راه آهن وصل شدند، گفت: پیام و مطالبه شهدا این است که کشور را به جایگاه شایسته خود برسانیم.

وی با بیان اینکه شهید رجایی و بهشتی بسیار مظلوم بودند و این مظلومیت را نباید فراموش کنیم، گفت: به بهره وری توجه کنید چراکه از رشد ۸ درصدی، ۳ درصد آن بهره وری است و نباید فراموش شود.

وی گفت: احداث راه آهن همدان و غرب کشور، تکمیل آزاد راه، انتقال آب شرب به همدان، احداث ۳ سد، تصفیه خانه ها از جمله عملکردهای دولت یازدهم در استان است.

استاندار همدان یادآور شد: هر چند آمار بیکاری استان در بین استان های دیگر بهتر است  و رتبه کسب و کار استان از ۲۴ به ۱۱ رسیده اما برای رفع مشکل بیکاری باید بیشتر کار کنیم.

نیکبخت تاکید کرد: امیدوارم روزی در جشنواره شهید رجایی، ادارات استان به گونه ای کار کرده باشند که همه را انتخاب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه