English

ارسال ٤٢ اثر به دبیرخانه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان»/ زمان شرکت در مسابقه تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ارسال ٤٢ اثر به دبیرخانه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان خبر داد.

ارسال ٤٢ اثر به دبیرخانه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان»/ زمان شرکت در مسابقه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» از اوایل تیرماه امسال، گفت: بر اساس این فراخوان، فرصت شرکت در مسابقه مذکور، پایان مردادماه ٩٦ اعلام شده بود که با توجه به درخواست متقاضیان، این فرصت تا پانزدهم شهریورماه جاری تمدید شد.

وی اظهار کرد: در این مدت، ٤٢ اثر شامل ١٥ گزارش، ١٤ مقاله و ١٣ عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال شده است.

فاضلی با بیان اینکه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» به منظور فعال کردن مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان در زمینه محیط زیست و به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، افزود: گسترش سطح آگاهی شهروندان در زمینه محیط زیست و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی از اهداف برگزاری این مسابقه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با یادآوری این نکته که آثار ارسالی باید در قالب «گزارش»، «مقاله» و «عکس» تهیه شده باشد، تصریح کرد: آثاری که در بازه زمانی اول تیر لغایت پانزدهم شهریورماه سال جاری در یکی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال در استان منتشر شده باشند، در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

فاضلی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه را نیز ١٦ شهریورماه ٩٦ عنوان، و اضافه کرد: در آثار منتشره رسانه‌های مکتوب، باید اصل نشریه و در آثار منتشره رسانه‌های مجازی، نسخه چاپی از صفحه انتشار اثر به همراه نام و نشان رسانه به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: جوایز نفرات اول تا سوم مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون ریال است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس gilan.farhang.gov.ir  مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه