English

شورای جدید نیامده ساز ناسازگاری کوک کرد

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه بنا به دعوت فرمانداری قرار بود امروز چهارشنبه با حضور اعضا برگزار شود، اما به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا این جلسه کنسل شد.

شورای جدید نیامده ساز ناسازگاری کوک کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امروز (اول شهریور) با دعوت رسمی فرمانداری قرار بر برگزاری جلسه تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه شد، اما عدم حضور پنج نفر از منتخبین شورای شهر کرمانشاه برای شرکت در این جلسه، شورای پنجم شهر کرمانشاه را در همین گام اول با چالش مواجه کرد.

در ابتدا شش نفر از منتخبین شورا(سید پیمان موسوی، کامران ملکی، طیب حیدری، سید میثم موسوی اجاق، رسول آزادی و ابراهیم مرادی) به همراه خبرنگاران در جلسه حاضر شدند و سپس فرماندار با تاخیر وارد جلسه شد.

فرماندار کرمانشاه با اعلام اینکه برای رسمیت یافتن جلسه به حضور دوسوم اعضا نیاز است، گفت: جلسه با هشت نفر رسمیت پیدا می‌کند و جلسه امروز را به‌روز دیگری موکول می‌کنیم.

رنجبر گفت: پنج نفر از منتخبین شورای شهر کرمانشاه خواستار این هستند که با دوستان جلسه دیگری داشته باشند مسیر حرکت و ملاک ما قانون است، ما از همه اعضا دعوت کردیم و پنج نفر حضور نیافتند و خواستار جلسه دیگری بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه