English

فرماندار رامیان

۹۷ پروژه عمرانی با ۲۷۹ میلیارد ریال در رامیان افتتاح می‌شود

فرماندار رامیان گفت: ۹۷ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۲۷۹ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

۹۷ پروژه عمرانی با ۲۷۹ میلیارد ریال در رامیان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، جواد صادقلو ظهر به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: 97 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 279 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها سبب اشتغالزایی 80 نفر در شهرستان رامیان خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: در هفته دولت امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان رامیان مانند غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ملاقات عمومی مسئولان با مردم را خواهیم داشت.

صادقلو تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته در شهرستان رامیان است.

فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه برنامه متمرکز افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان در روز دوشنبه ششم شهریور ماه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در سالن اجتماعات فرمانداری رامیان و با حضور مقامات استانی و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

صادقلو تصریح کرد: در هفته دولت امسال 97 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بیش از 279 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه تعداد 55 طرح عمرانی و 36 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، یادآور شد: تعداد 5 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی و اشتغالزا نیز عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان رامیان گفت: با توجه به اینکه 4 سال از عمر دولت می‌گذرد باید بتوانیم هفته دولت امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و با بیان عملکرد دولت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زحمات دولت را به اطلاع مردم برسانیم که این وظیفه همه مدیران است.

صادقلو اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای قدردانی از همکاری‌های مردم و تجدید پیمان همه ارکان دولت با شهیدان والامقام به ویژه دو اسوه و معلم وارسته شهیدان رجایی و باهنر برای استمرار تلاش و کوشش وافر جهت تحقق شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و نیل به پیشرفت، تعالی و توسعه کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه