English

پیش‌بینی برداشت ۸۲ هزار تن ذرت دانه‌ای در کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در سال زراعی جاری 9 هزار و 640 هکتار از اراضی آبی این شهرستان به زیر کشت ذرت دانه‌ای رفته است.

پیش‌بینی برداشت 82 هزار تن ذرت دانه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نوربخش حاتمی با اشاره به اینکه با شرایط مناسب اغلب مزارع این شهرستان، پیش‌بینی می‌شود حدود 82 هزار تن محصول از مزارع یادشده برداشت گردد گفت: این شهرستان دارای 311 هزار هکتار اراضی زراعی بوده که 66 هزار و 452 هکتار آن آبی است.

وی بابیان اینکه در سال گذشته سطح زیر کشت ذرت دانه‌ای شهرستان 5 هزار و 769 هکتار بود که از این سطح 49 هزار و 36 تن برداشت‌شده است گفت: مقدار 241 تن بذور اصلاح‌شده هیبرید و حدود 4300 تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان ذرت کار از طریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه این شهرستان توزیع گردیده است.

حاتمی افزود: مقدار 241 تن بذور اصلاح‌شده هیبرید و حدود 4300 تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان ذرت کار از طریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه این شهرستان توزیع گردیده است.

وی یادآور گردید: در سال جاری دهستان‌های میان دربند، کوزران و بیلوار به ترتیب بیشترین سطح زیر کشت ذرت دانه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

عملیات برداشت ذرت دانه‌ای این شهرستان از اواخر نیمه دوم شهریورماه آغاز گردیده و پیش‌بینی می‌گردد حدود یک ماه به طول انجامد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه