English

آزادگان و ایثارگران منطقه ویژه خلیج فارس تجلیل شدند

امور ایثارگران و روابط عمومی منطقه ویژه به مناسبت 26 مرداد در مراسمی از همکاران آزاده و ایثارگر این شرکت تجلیل نمود.

آزادگان و ایثارگران منطقه ویژه خلیج فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس، به مناسبت 26 مرداد؛ طی مراسمی از همکاران آزاده و ایثارگر؛ مالک دهقانی، حجت رکن الدینی فرزند شهید حسین رکن الدینی و عباس قجری بامری، فرزند شهید غلامعلی قجری بامری تجلیل نمود.

در این مراسم مدیر عامل منطقه ویژه گفت: ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شما قابل وصف نیست. نمی دانیم با چه زبانی از ایثار، انسانیت، شجاعت و صبوری شما سپاسگزاری کنیم.

حسن خلج طهرانی افزود: آرامشی که در جامعه حاکم است در درجه نخست مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان این سرزمین هستیم که در زمان دفاع مقدس، از سرمایه بی نظیر جانشان گذشتند تا ملت شریف ایران در سایه سعادت، آرامش داشته باشند.

آزادگان گنجینه ارزشمندی هستند

در ادامه مسوول امور ایثارگران منطقه ویژه نیز از ورود آزادگان به میهن به منزله پائیز اسارت و بهار آزادی نام برد و گفت: در این روز، میهن اسلامی و عزیزمان شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال ها اسارت در زندان های مخوف رژیم بعثی، قدم به خاک پاک میهن مان گذاشتند.

سعید خادمی پور،  26 مرداد ماه سال 1369 را یک روز تاریخی و فراموش نشدنی دانست و گفت: آزادگان گنجینه ارزشمندی هستند که فرهنگ انسانی صبر و توکل در نگاه، کلام و چهره آنها نمایان است.

در پایان ضمن برگزاری مراسم تقدیر در یک فضای صمیمی، مالک دهقانی از خاطرات سخت 26 ماه دوران اسارات گفت و رکن الدینی و بامری نیز از دوران کودکی خود و نحو شهادت پدرانشان سخن گفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه