English

فرماندار پارسیان خبر داد

دستگیری مظنونین به تیراندازی در کوشکنار/ امنیت در شهر حاکم است

فرماندار پارسیان گفت: در پی تیراندازی شب گذشته (26 مرداد ماه) در منطقه کوشکنار شهرستان پارسیان دو مظنون به تیراندازی توسط نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و بازداشت شدند.

دستگیری مظنونین به تیراندازی در کوشکنار/ امنیت در شهر حاکم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارسیان، محمد رادمهر در مورد تیراندازی شب گذشته در کوشکنار شهرستان پارسیان بیان داشت: برای اولین بار است که فرد یا افرادی اقدام به تیراندازی به سمت مردم در این شهرستان کرده است. پس از اعلام وقوع این حادثه نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان بلافاصله تحقیقات برای علت وقوع این حادثه را آغاز کردند.

وی در تشریح این حادثه اظهار داشت: تعدادی از شهروندان کوشکنار به همراه یک از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کوشکنار شب گذشته در باغی در اطراف شهر اقدام به برپایی یک مهمانی کردند. فردی ناشناس با موتور به این محل آمده و با تفنگ ساچمه زنی اقدام به تیراندازی کرد.

رادمهر افزود: تعدادی از افراد در این تیراندازی زخمی و به بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان منتقل شدند که خوشبختانه حال همگی خوب است و به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند.

رادمهر با اشاره به اینکه در حال حاضر جو شهر کوشکنار آرام و هیچ مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: افراد از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه