English

بررسی بینایی ۷۶ هزار و ۸۵۳ کودک استان کرمانشاه

کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از معلولیت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به بررسی بینایی 76 هزار و 853 کودک استان گفت: 3950 کودک با مشکلات بینایی تشخیص داده شدند.

بررسی بینایی 76 هزار و 853 کودک استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دلکش الیاسی کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از معلولیت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه بابیان اینکه در این زمینه پایگاه‌های دائمی و غیردائمی داریم گفت: پایگاه‌های دائمی در طول سال و پایگاه‌های غیردائمی تنها در ماه‌های مهر و آبان با بازگشایی و آغاز فعالیت مدارس و مهدکودک‌های استان کرمانشاه برپا می‌شود.

الیاسی بابیان اینکه طرح بینایی‌سنجی برای همه اقشار جامعه به‌صورت رایگان انجام می‌شود، گفت در خصوص هزینه عینک و جراحی از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۰۸ هزار کودک سه تا شش‌ساله در استان کرمانشاه گفت: از این تعداد سال گذشته ۷۶ هزار و ۸۵۳ کودک تحت معاینه بینایی قرار گرفتند از مجموع این کودکان، پنج هزار کودک توسط مربیان برای انجام معاینات تخصصی‌تر به مراکز بینایی‌سنجی و چشم‌پزشکی ارجاع شدند.

ترویج توسعه انرژی سبز در استان کرمانشاه تندیس کنفرانس بین‌المللی فناوری و انرژی سبز و لوح تقدیر از سوی رئیس کنفرانس بین‌المللی فناوری و انرژی سبز و جهاد دانشگاهی به مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه اهدا شد به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه، صبح امروز طی مراسمی تندیس و لوح تقدیر کنفرانس بین‌المللی فناوری و انرژی سبز به غلامحسین کاظمی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اهداء شد.

کاظمی ضمن تشکر از مسئولین برگزارکننده این کنفرانس گفت: حفاظت از محیط‌زیست یک اصل همگانی و وظیفه‌ای ملی است که در اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی مندرج گردیده و هدف اصلی سازمان حفاظت محیط‌زیست تحقق این اصل مهم است و جایگزینی انرژی سبز نقش بسیار مهمی در حفظ منابع محیط‌زیست دارد و به‌نوعی رویکردی پیشگیرانه از تخریب محیط‌زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: توسعه پایدار مشروط و منوط به حفاظت از محیط‌زیست است و هیچ پیشرفت و توسعه‌ای بدون دوام محیط‌زیست پابرجا نیست.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری و تعاملات با جهاد دانشگاهی استان همچنان استمرار یابد تا شاهد ارتقا و رشد و شکوفایی مدیریت سبز و افزایش بهره‌وری درزمینهٔ مدیریت سبز و توسعه انرژی سبز در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه