English

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

جوانان ما با مدیریت مناسب اردوهای راهیان نور کارهای جهادی را تجربه کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: جوانان ما با مدیریت مناسب اردوهای راهیان نور ، کارهای جهادی را تجربه کردند و با اجرای طرح ولایت و شرکت در آن و کسب اصول لازم ، پایه و ریشه های خود را قوی کردند.

جوانان ما با مدیریت مناسب اردوهای راهیان نور کارهای جهادی را تجربه کردند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در نشست صمیمی فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، برگزاری این نشست ها را بسیار باارزش خواند و بیان داشت: ما باید بتوانیم از تجربیات دیگران در نسل های مختلف بهره برداری مناسب کنیم و این گونه نشست ها باعث خواهد شد تا قلوب به هم نزدیک تر شده و تجربیات گرانبهای نسل های گذشته به نسل جوان انتقال یابد و جوان بتواند از این تجربیات بهره مند شود.

وی ادامه داد: من و شما به نوعی بدهکار بسیج دانشجویی بوده چرا که با اختیاراتی که در این فضای صمیمی عهده دار آن شدیم، توانستیم تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده و در حال حاضر در پست های مدیریتی استان گیلان از این گنجینه ارزشمند استفاده کنیم.

سرهنگ بایرامی همچنین اظهار کرد: انقلاب اسلامی به خوبی توانست نسل های گذشته را به هم متصل کند و تجربیات آنان را به نسل های بعد انتقال دهد و در این راستا به توفیقات بسیار عظیمی دست یابد که شهدای گرانقدر مدافع حرم یکی از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: جوانان ما با مدیریت مناسب اردوهای راهیان نور ، کارهای جهادی را تجربه کردند و با اجرای طرح ولایت و شرکت در آن و کسب اصول لازم ، پایه و ریشه های خود را قوی کردند و خواهندتوانست به عنوان مدیرانی مجرب و متعهد در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای وظیفه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه