English

قهرمان گلستانی موی تای جهان

هدفم حضور در المپیک است

قهرمان گلستانی موی تای جهان با بیان اینکه هدفم حضور در المپیک است یادآور شد که امکانات ورزش‌های رزمی در شهرستان کلاله مناسب نیست.

هدفم حضور در المپیک است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا چابک با اشاره به کسب مقام قهرمانی مسابقات جهانی موی تای در رده سنی جوانان، اظهار کرد: ماه گذشته در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی تای موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم و پس از ۱۰ روز تمرین پر فشار به رقابت‌های جهانی اعزام شدیم.

وی افزود: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از ۱۲۰ کشور و با آمادگی کامل شرکت کرده بودند و خوشبختانه توانستم در نخستین حضورم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

وی ادامه داد: حضور در المپیک بزرگ‌ترین هدفی است که اکنون دنبال می‌کمم و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

چابک تصریح کرد: باید از استاد عزیزم آقای صادقی نسب که حمایت زیادی از من کردند تشکر کنم و اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های رزمی استان و انجمن موی تای ایران هم حمایت زیادی از من داشتند.

وی که اهل کلاله است در خصوص امکانات ورزش‌های رزمی در این شهرستان گفت: متاسفانه امکانات ورزش‌های رزمی در کلاله مناسب نیست و من در باشگاه شخصی خودم تمرین می‌کنم و اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله هم تا کنون کمکی به من نکردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه