English

به همت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای گنبد مینا در اصفهان؛

برپایی دومین نمایشگاه دوره فیگورانژ دراصفهان

به همت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای گنبد مینا در اصفهان، نمایشگاه دومین دوره فیگورانژ از ۲۱ لغایت ۲۶ مردادماه سال جاری برپا می گردد.

برپایی دومین نمایشگاه دوره فیگورانژ دراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، به همت گرشاسبی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد گنبد مینا در اصفهان، نمایشگاه دومین دوره فیگورانژ از ۲۱ لغایت ۲۶ مرداد ماه سال جاری در محل گالری کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برپا می گردد.

گفتنی است:‌ میکل آنژ از رهبران بزرگ رنسانس ایتالیا بوده است وی انقلاب بزرگی در هنر زمان خود ایجاد نمود و این مطلب به وضوح در آثار وی مشهود است.

مطالعه روی آثار وی نمایانگر اصول و قواعدی است که بر اساس ریاضیات و محاسبات شکل گرفته، اصولی که بیانگر قدرت و عظمت خالق هستی است.

فیگورانژ شیوه ای است با تکیه بر این اصول و قواعد، که توسط ناهید گرشاسبی نیا، با سالها مطالعه، تحلیل و تحقیق در آثار میکل آنژ استخراج شده است و همچون نقشه راهی، می تواند مسیر حرکت و پیشرفت هر هنرآموز،  که عطش رسیدن به کمال در سر می پروراند،  روشن و نورانی نماید.

گرشاسبی که هنوز خود را یک هنرجو می شمارد توانسته، تا به امروز هنرآموزان فراوانی را در این شیوه پرورش دهد تا بتوانند، قدم در راه شناخت عظمت و شکوه پروردگار گذاشته و آنچه میکل آنژ به جهانیان عرضه داشت، درک کنند و خود نیز این چنین به خلق آثار هنر تجسمی بپردازند.

وی در گذشته ای نزدیک نمایشگاهی از این شیوه در برابر دیدگان عموم بر پا نمود، و به دلیل تقاضای زیاد علاقه مندان در نظر دارد بار دیگر این فضا را برای ایشان فراهم نماید.

بر همین اساس به اطلاع کلیه مشتاقان هنر می رسانیم، دومین نمایشگاه فیگورانژ از تاریخ ٢١ لغایت ٢۶ مرداد ماه  ١٣٩۶ به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان از ساعت ١٣ – ٨  و ٢٠  – ١۴ بر پا خواهد شد و میزبان علاقمندان می باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه