English

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز نائین

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره گاز شهرستان نائین با حضور فرماندار این شهرستان و رئیس بهره برداری گاز شهرستان های استان برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز نائین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، در این مراسم علیرضا مهربانی به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان نائین معرفی شد و با حضور فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان از تلاش های رسول قرائتی رئیس قبلی این اداره تقدیر به عمل آمد.

رئیس بهره برداری گاز شهرستان های استان با اشاره به اینکه، گازرسانی به 2 شهر و 149 روستا از مجموع 177 روستای شهرستان نائین انجام شده گفت: بیش از 16 هزار 300 مشترک ، از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ایرج خالقی، گفت: عملیات گاز رسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان نائین از طریق طرح گازرسانی  با CNG در دست اجرا  قرار دارد گفت: شرکت گاز استان اصفهان با هدف گسترش رفاه عمومی و ارتقای زیر ساخت تولید و اشتغال وظیفه خود می داند که نعمت گاز طبیعی را به تمامی شهرها و حتی دورترین نقاط روستا های مشمول هدایت کند.

وی بر تکریم ارباب رجوع، آمادگی فنی و تخصصی نیروهای امدادی و گازبانها برای مقابله با شرایط بحرانی بویژه در شهرستان های دور از مرکز استان ، تعامل با نهاد های مردمی و همچنین پیگیری وصول مطالبات شرکت گاز تاکید کرد و افزود: پیشینه فرهنگی و مذهبی مردم نائین، این شهرستان را جزء یکی از شهرستان های خوش حساب و خوب استان در پرداخت بموقع گازبهای مصرفی  قرار داده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه