English

وقوع ۶ آتش سوزی در جنگل های مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر از وقوع شش آتش سوزی در باغات، مراتع و جنگل های این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

وقوع 6 آتش سوزی در جنگل های مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج، میر علی رحیمی زاد صبح پنج شنبه در حاشیه عملیات اطفا حریق آتش سوزی باغات بیوک بولاغی شهر لاهرود گفت: متاسفانه آتش سوزی جنگل ها در این شهرستان افزایش یافته است.

وی در خصوص شائبه عمدی بودن آتش سوزی ها اضافه کرد: در تمامی آتش سوزی ها نیروی انتظامی و قوه قضاییه ورود کرده و تاکنون هیچ سرنخی مبنی بر عمدی بودن آن ها به دست نیامده است.

به گفته فرماندار مشگین شهر بیشتر از تعمدی بودن، موضوع بی احتیاطی مسافران و گردشگران مطرح است که به منظور پخت غذا و کباب نسبت به آتش زدن شاخه های خشک اقدام می کنند.

رحیمی زاد تصریح کرد: با توجه به خشکی هوا و کمبود بارش ها بی احتیاطی کوچک منجر به آتش سوزی شده و به سرعت گسترش می یابد.

وی در خصوص میزان خسارت آتش سوزی ها به باغات مشگین شهر به مساحت مشخصی اشاره نکرد و گفت: بزرگ ترین آتش سوزی اخیرا در جنگل های لاهرود بود که به شش هکتار باغ و در مجموع نزدیک به 20 هکتار باغ و جنگل و مرتع خسارت وارد ساخت.

فرماندار مشگین شهر متذکر شد: در این حادثه شهرداری های لاهرود، فخر آباد ومشگین شهر و همچنین منابع طبیعی همکاری مطلوبی داشتند و آتش با تلاش نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

رحیمی زاد همچنین به اطفا حریق باغات بیوک بلاغی اشاره کرد و گفت: میزان خسارت و علت وقوع آتش در بیوک بلاغی نیز در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه