English

فرماندار آستارا:

از پایان نامه های تحصیلی با موضوعات مورد نیاز این شهرستان حمایت می شود

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که با موضوعات مرتبط با نیازهای شهرستان آستارا تدوین شود حمایت خواهد شد.

از پایان نامه های تحصیلی  با موضوعات مورد نیاز این شهرستان حمایت می شود

 به گزارش خبرگزاری موج از آستارا،  یونس رنجکش در دومین جلسه شورای هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: یکی از نیازهای جدی در حوزه توسعه، استفاده از دیدگاه‌های صاحب‌نظران و پژوهشگران دانشگاهی است که می‌توانند با انجام پژوهش های کاربردی موجب رفع این نیازها شوند.

وی اضافه کرد: شهرستان مرزی آستارا با توجه به جایگاه خاص آن از نظر جغرافیایی، محیط طبیعی و ویژگی های استراتژیک، نیازمند مطالعات جدی برای بهره‌مندی صحیح از این موقعیت هاست که  پژوهش های علمی و یافته های پژوهشگران می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

وی از مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آستارا خواست تا با هدایت اساتید راهنما و مشاورین برای هدایت پایان نامه های دانشجویی، این پژوهشگران را در مسیر پژوهش های علمی و کاربردی متناسب با نیاز های این شهرستان راهنمایی کنند.

در این جلسه پس از ارایه دیدگاه های روسای دانشگاهها و مراکز اموزش عالی استان در خصوص استفاده از ظرفیت های دانشگاهی در انجام پژوهش های علمی و کاربردی در این شهرستان، در خصوص برگزاری چند همایش علمی ملی و استانی متناسب با نیازهای شهرستان، تصمیماتی اتخاذ و مقرر گردید برنامه ریزی های اجرایی ان برای جلسه اینده این شورا ارایه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه