English

برای ارتقا کیفیت بخش بهداشت و درمان استان اردبیل؛

احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در اردبیل حیاتی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در مرکز استان را در راستای ارتقا کیفیت بخش بهداشت و درمان منطقه حیاتی دانست.

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در اردبیل حیاتی است

به گزارش خبرگزاری موج، قدرت اخوان اکبری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی اردبیل افزود: این استان به شدت نیازمند احداث بیمارستان هزار تختخوابی است و براساس این ضرورت مسئولان این استان پیگیر اجرای آن هستند.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اردبیل تصریح کرد: در این سفر بحث احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل با در نظر گرفتن تمام ظرفیت های بخش بهداشت و درمان استان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به نتیجه این بررسی ها تاکید کرد که دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی موافق اجرا و احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل است اما مهمترین مشکل در این خصوص را تامین اعتباری این پروژه می داند.

وی با بیان اینکه بنا شده نسبت به تامین مالی آن تدابیری اندیشیده شود، ابراز امیدواری کرد با مصوبه شورای اقتصاد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرچه سریع‌تر زمینه اجرای این پروژه‌ و سایر طرح های در دست اجرا و یا ضروری فراهم شود.

اخوان اکبری متذکر شد: تلاش می شود با مساعدت وزارت بهداشت و مسئولان استان در آینده کلید احداث بیمارستان 1000 تختخوابی را در اردبیل بزنیم و به ظرفیت های فیزیکی درمانی استان اضافه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه