English

برگزاری جشنواره ساخت بازی های رایانه ای در نمایشگاه بین المللی اصفهان

جشنواره ساخت بازی های رایانه ای و اندرویدی با موضوع های شهروندی از ۱۳ مردادماه به مدت سه روز در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا می شود.

برگزاری جشنواره ساخت بازی های رایانه ای در نمایشگاه بین المللی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، ماراتن بازی سازی همزمان با نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری برگزار خواهد شد.

شهروندان توانمند در ساخت بازی های رایانه ای یا اندرویدی با موضوع های شهروندی همچون بازیافت، حمل و نقل عمومی، عابر پیاده، محیط زیست و… در این ماراتون به رقابت خواهند پرداخت.

این رویداد شامل 13 تیم در قالب گروه های سه تا پنج نفره بوده که دموهای بازی های طراحی شده در پایان روز سوم داوری می شود و به 3 تیم برتر جایزه 100 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

بازی‌سازان با تجربه و موفق ایران نیز در این جشنواره حضور دارند تا با ارائه تجربیات خود به شرکت کنندگان، آنان را در ساخت محصول خوب یاری رسانند.

جشنواره ماراتون بازی سازی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان و مرکز تخصصی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره61-34467360 تماس گرفته و یا به وب سایت shahrvandi.net و www.gameevent.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه