English

مدیرکل هواشناسی گلستان خبر داد

شروع موج سوم بارش ها در گلستان از چهارشنبه/ثبت بارش ۹۸ میلیمتری

مدیرکل هواشناسی گلستان از ثبت ۹۸ میلیمتری بارش باران در شهرستان کلاله خبر داد و گفت: موج سوم بارش ها در گلستان از چهارشنبه ظهر آغاز می شود.

شروع موج سوم بارش ها در گلستان از چهارشنبه/ثبت بارش ۹۸ میلیمتری

به گزارش خبرگزاری موج، نوربخش داداشی با اشاره به الگوهای پیشیابی در سطح استان گلستان گفت: در حال حاضر بارندگی در سطح استان گلستان قطع شده و موج سوم بارندگی از روز چهارشنبه حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر در مناطق شرق و شمال شرق آغاز می شود.

وی افزود: پیرو اخطاریه شماره هشت که چند روز پیش صادر شد موج نخست بارندگی ها در سطح استان گلستان روز گذشته (دوشنبه) بود وشاهد بارش ۸۶ میلمتری باران در روستای وطن آزادشهر بودیم.

داداشی افزود: موج دوم بارندگی ها امروز رخ داد و در ایستگاه کلاله بارش نزدیک به ۱۰۰ میلی متری به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: از سال ۸۰ که این ایستگاه در شهرستان کلاله تاسیس شده است تا به امروز چنین بارندگی در این ایستگاه برای مدت یک روز ثبت نشده بود.

وی با اشاره به بارش باران در روستای زیارت گرگان گفت: به مدت ۱۰ دقیقه رگبار نقطه ای شدید در زیارت شروع به بارش کرد و در حال حاضر بارندگی در حال اتمام است.

داداشی تاکید کرد: با توجه به اینکه در فصل مسافرت هستیم از مسافران درخواست می کنیم نسبت به اطلاعیه های هواشناسی هوشیار باشند و اخطاریه ها را جدی بگیرند، همچنین از اسکان در نواحی مستعد سیل خودداری کند.

وی گفت: این بارندگی ها تا صبح جمعه در استان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه