English

نخستین بار در کشور؛

سامانه الکتریکی برق رسانی کشوردر شرکت فولاد مبارکه طراحی و ساخته شد

نخستین بار در کشور ، سامانه الکتریکی برق رسانی بوجی واحد بسته بندی نورد سرد شرکت فولادمبارکه اصفهان طراحی وساخته شد.

سامانه الکتریکی برق رسانی کشوردر شرکت فولاد مبارکه طراحی و ساخته شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مسوول شیفت خطوط نهایی و انبار نورد سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: بوجی انتقال کلاف واحد بسته بندی، بین سالن های D2 و D3 کاربردهای مهم و متفاوتی دارد که مهمترین کاربرد آن حفظ تعادل بین آمار کلاف های آماده برای بسته بندی بین این سالن ها است که از این لحاظ عملکرد صحیح سامانه حرکتی و بدون توقف بوجی بسیار مهم است.

محمدرضا یعقوبی نیا تا پیش از اجرای این طرح، حرکت این بوجی را از طریق سامانه الکتریکی برق رسانی، موتورهای برقی، گیریبکس و در نهایت ریل و چرخ آهنی بیان کرد و گفت: پیش از اجرای این طرح، سامانه برق رسانی کابل جمع کن تعبیه شده در بوجی انتقال کلاف واحد بسته بندی دچار خرابی های مداوم می شد وکابل در مسیر چرخ های فلزی بوجی قرار می گرفت و خطرات ایمنی و در پی آن توقف بوجی را به همراه داشت.

رضا فروغی، کارشناس تعمیرات برق و اتوماسیون واحد بسته بندی و سرپرست اجرای این طرح هم گفت: با به‌کارگیری سامانه جدید در این خط، به‌ طور کامل خرابی ها حذف و طرح ابتکاری سامانه برقرسانی برای نخستین بار به صورت بسیار ایمن و کم هزینه و با خرابی تجهیزاتی بسیار کم جایگزین شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سهم تولید 51 درصدی فولاد کشور، حدود چهار میلیون و 500 هزارتن محصول فولادی کشور را برای استفاده در صنایعی ازجمله خودروسازی و قطعه‌سازی، تولید می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه