English

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گیلان؛

پرچم ورزش های همگانی در پیاده راه فرهنگی مرکز رشت به اهتزاز در می آید.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گیلان گفت: هدف از برگزاری این همایش پیاده روی همگانی، ارتقای سلامت خانواده ها و ایجاد شادی و نشاط بین آن ها است.

پرچم ورزش های همگانی در پیاده راه فرهنگی مرکز رشت به اهتزاز در می آید.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مریم بخشی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گیلان اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش پیاده روی همگانی، ارتقای سلامت خانواده ها و ایجاد شادی و نشاط بین آن ها است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره به ورزش های همگانی علاقه وافر از خود نشان داده اند گفت: طول مسیر پیاده روی که از ورزشگاه شهید عضدی- میدان فرهنگ و پیاده راه فرهنگی مرکزی رشت(میدان شهرداری) است، سه کیلومتر و 100 متر است و بر طبق استانداردهای فدراسیون ورزش های همگانی تعیین شده است.

بخشی با اشاره به پخش زنده این همایش از شبکه سه سیما در صبح روز جمعه تصریح کرد: برای شرکت کنندگان در همایش پیاده روی، بلیط های الکترونیکی تدارک دیده شده است که علاقمندان می توانند با ارسال پیامک به شماره 30004855100000 در قرعه کشی پایانی همایش که جوایز متنوعی از جمله یک دستگاه خودرو پراید است، شرکت کنند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان از اجرای برنامه های متنوعی در جریان برگزاری همایش پیاده روی روز جمعه خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات طناب کشی، دوچرخه سواری و روپایی و ورزش صبحگاهی از جمله این برنامه هاست.

بخشی ادامه داد: در پایان همایش پیاده روی، پرچم ورزش های همگانی در پیاده راه فرهنگی مرکز رشت به اهتزاز در می آید.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به استقبال شهروندان از برپایی برنامه های ورزش همگانی در سطح شهر رشت، شاهد برگزاری پرشور این همایش در روز جمعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه