English

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان؛

مهارت آموزی باید محور برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان قرار گیرد

معاون سما واحد رشت گفت: نوجوانان وجوانان هر محیط وجامعه ای سرمایه های اصلی وبنیادی ان جامعه راتشکیل می دهند و شناخت وبررسی اوقات فراغت و چگونگی گذران این اوقات از جهات متفاوت، واجد اهمیت فراوانی است.

مهارت آموزی باید محور برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، دکتر رحمت علی صابری حقایق در جلسه کارگروه طرح غنی سازی اوقات فراغت مدارس سما رشت، با بیان اینکه اوقات فراغت در تکوین شخصیت اجتماعی و زندگی آتی دانش آموزان  نقش عمده ای ایفا می کند اظهار کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به برنامه ریزی نیاز است که همکاری همه جانبه همه نهادهای اجتماعی را می طلبد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان افزود: اوقات فراغت به عنوان فرصتی مناسب برای آموزش های مفید و سرگرم کننده است و زمینه مناسبی برای پرورش مسئولیت پذیری، قانونمندی رفتار و روابط اجتماعی با همسالان و بزرگسالان است.

معاون سما واحد رشت گفت:  نوجوانان وجوانان هر محیط وجامعه ای سرمایه های اصلی وبنیادی ان جامعه راتشکیل می دهند و شناخت وبررسی اوقات فراغت و چگونگی گذران این اوقات از جهات متفاوت، واجد اهمیت فراوانی است.

صابری با بیان اینکه اوقات فراغت را نباید تنها به مباحث ورزشی و امور فرهنگی منحصر دانست ادامه داد: برای اوقات فراغت باید تدبیر جامعی اندیشید به نحوی که بتوان به نوجوانان و جوانان سلسله‌ای از برنامه های  مورد توجه آنها که نشانی از موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی دارد عرضه کرد.

معاون سما واحد رشت با تاکید بر اینکه  مهارت آموزی باید محور برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان قرار گیرد گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و بسترسازی مناسب جهت آشنایی انان با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت‌آموزی دوره‌های آموزشی و تخصصی کوتاه‌مدت سما واحد رشت بستر مناسبی را برای دانش آموزان، دانشجویان فراهم می کند تا با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت‌آموزی اشنا شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از ظرفیت‌های سازمان سما در خدمت توانمندسازی دانش آموزان و دانشجویان  و غنی‌سازی اوقات فراغت است خاطر نشان کرد: بیش از 500 نفر در دوره های آموزشی کوتاه مدت  و برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت مدارس و آموزشکده سما واحد رشت شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه