English

مرکز توریسم درمانی در اهواز راه اندازی می شود

نماینده استاندار خوزستان و مدیر روابط تجاری با کشور عراق از راه اندازی مرکز ویژه توریسم درمانی اهواز خبر داد.

مرکز توریسم درمانی در اهواز راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مدیر روابط تجاری با کشور عراق و نماینده استاندار خوزستان از راه اندازی مرکز ویژه پذیرش بیماران عراقی در قالب توریسم درمانی در بیمارستان آپادانا اهواز خبر داد.

فاضل سلامات در این خصوص بیان داشت: بیمارستان آپادانا اهواز به عنوان مرکز درمانی نمونه برای پیاده سازی طرح توریسم سلامت تعیین و مرکز ویژه پذیرش بیماران عراقی دارای اتاق های مخصوص و امکانات پزشکی ویژه، آماده جذب بیماران عراقی است.

وی گفت: سایر بیمارستان های خوزستان نیز با تجهیز امکانات ویژه نسبت به پذیرش بیماران عراقی مبادرت ورزند.

سلامات از حمایت های استاندار خوزستان از طرح گردشگری سلامت به منظور ارائه خدمات درمانی به بیماران کشور همسایه عراق با هدف ارز آوری، تقدیر کرد.

مدیر روابط تجاری با کشور عراق اذعان داشت: در سفر اخیر استاندار خوزستان به استان های بصره و میسان عراق بر توسعه فعالیت های توریسم درمانی بین خوزستان و استان های کشور عراق تاکید شد.

وی تصریح کرد: تبادل دستاوردهای علمی و پزشکی بین خوزستان و عراق از جمله مواردی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت و در این راستا قرار است یک گروه کارآموز از استان بصره برای فراگیری دوره های فشرده آموزش پرستاری به خوزستان اعزام شوند.

فاضل سلامات از حضور مدیر دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مراکز درمانی استان میسان طی روزهای آینده به استان خوزستان خبر داد.

وی بیان داشت: در سال 95 ، بیمارستان های اهواز 5 هزار و 450 بیمار عراقی را بستری و مداوا کرده اند که این میزان نسبت به سال 94 با 25 درصد رشد همراه است البته این آمار شامل همراهان بیمار و کسانی که برای انجام عمل کاشت مو و مداوای سرپایی به خوزستان آمده اند، نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه