English

با حضور فعالان رسانه‌ای

همایش "ریحانه بهشتی" در استان گلستان برگزار شد

همایش ریحانه بهشتی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و تجلیل از مقام شامخ دختر ویژه فعالان رسانه استان گلستان برگزار شد.

همایش "ریحانه بهشتی" در استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‎الاسلام مهدی فاطمی‎منش کارشناس مذهبی صداوسیما در همایش ریحانه بهشتی اظهار داشت: بانوان 50 درصد جامعه ما را تشکیل می‎دهند و در دین مبین اسلام با توجه به نقش تربیتی بانوان به جایگاه و مقام شامخ زن توجه شایانی شده است.

وی تصریح کرد: حضرت معصومه(س) می‎تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای دختران و بانوان ما در جامعه به شمار برود و در وصف و شخصیت و جایگاه حضرت معصومه(س) چهار امام سخن گفتند.

 کارشناس مذهبی صدا و سیما با بیان اینکه زیارت‌نامه حضرت معصومه(س)، توسط امام رضا (ع) نوشته شده، خاطرنشان کرد: زن در آرامش جامعه و خانواده نقش بسیار مهمی دارد.

فاطمی‎منش افزود: دختران ما در جامعه ریحانه بهشتی هستند و اگر دختران ما به الگوهای برتر دین مبین اسلام مانند حضرت معصومه(س) تاسی کنند از آلودگی به گناه و آسیب‎های اجتماعی ایمن می‎مانند.

وی تاکید کرد: حضرت معصومه(س) جایگاه والایی دارد و برای ثابت کردن آن همین کافی است تعداد زیادی از علمای دینی در این شهر مقدس و یا در جوار حرم به خاک سپرده شدند.

کارشناس مذهبی صدا و سیما یادآور شد: از برکات حضرت معصومه(س) است که امروز بیش از 15 هزار طلبه در شهر مقدس قم مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

فاطمی‎منش یادآور شد: در شان و شخصیت حضرت معصمومه(س) و پیرامون مقام و منزلت ایشان روایات زیادی وجود دارد، امام رضا(ع) در باب زیارت حضرت معصومه (س) فرمودند "که آن حضرت را زیارت کند و به شأن و منزلت ایشان آگاه باشد به بهشت خواهد رفت".

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‎های حضرت معصومه(س) ولایتمداری بود و فردی که در مکتب اهل‎بیت (ع) تربیت می‎شود باید در ولایتمداری احساس تکلیف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه