English

معاون امور اقتصادی استاندار گلستان:

تجهیزات سخت‌افزاری هلال احمر گلستان نیازمند توجه کشوری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: تجهیزات سخت‌افزاری هلال احمر گلستان نیازمند توجه کشوری است.

تجهیزات سخت‌افزاری هلال احمر گلستان نیازمند توجه کشوری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان، محمود ربیعی در بازدید سرزده از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان باعث افتخار و آرامش خاطر شهروندان و مسئولان استان است.

وی ادامه داد: نمونه عملکرد امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان را می‌توان در حادثه معدن آزادشهر، حوادث جاده‌ای، امداد کوهستان و حوادث ساحلی مشاهده کرد.

ربیعی گفت: تشکیل تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان باعث می‌شود تا قدرت عملیاتی وامدادی هلال‌احمر استان گسترش‌یافته و مردم همیشه هلال‌احمر را در کنار خود ببینند.

وی اضافه کرد: تجهیز جمعیت هلال‌احمر استان گلستان ازنظر سخت‌افزاری یکی از مسائلی است که باید در سطح کلان کشور به آن توجه ویژه شود تا بتوانیم شاهد بهبود عملکرد هلال‌احمر در وقوع حوادث باشیم.

معاون استاندار گلستان آموزش را یکی از ارکان اصلی آمادگی امدادگران، نجات گران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر دانست و گفت: همه فعالان جمعیت هلال‌احمر استان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که با تمرین و آموزش دائم خود را برای امدادرسانی به شهروندان و حادثه‌ دیدگان آماده نگه‌دارند.

ربیعی گفت: هرلحظه و در هر مکانی ممکن است به دلیل یک بی‌احتیاطی کوچک، حادثه‌ای رخ دهد که دراین‌بین نقش نیروهای آموزش‌دیده جمعیت هلال‌احمر استان یک نقش محوری و کلیدی است.

علیرضا صیاد، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان نیز در این دیدار بر آمادگی کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان تأکید کرد و گفت: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده انجام هرگونه عملیات امدادی هستند و در این راستا به‌هیچ‌عنوان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: حادثه زمستان یورت آزادشهر حادثه‌ی بسیار دردناک برای تمامی مسئولان و مردم ایران اسلامی بود اما جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در این مامورت مهم و خطیر با تمام توان وارد شد به‌طوری‌که در کمترین زمان ممکن پس از وقوع حادثه، نخستین تیم‌های امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.

صیاد معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان تصریح کرد: به‌واقع تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه جمعیت هلال‌احمر استان بخصوص جوانان فعال در این جمعیت که همیشه آماده خدمت به شهروندان هستند ستودنی است.

وی نیروهای آموزش‌دیده، عاشق خدمت به مردم و آماده برای نجات جان حادثه دیدگان هستند.

صیاد در پایان‌بر پاسخگویی شبانه‌روزی ندای امداد جمعیت هلال‌احمر استان گلستان تأکید کرد و گفت: شهروندان در هر نقطه‌ای از استان که دچار هر نوع حادثه‌ای شوند می‌توانند با تماس با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر استان گلستان، امدادگران و نجات گران این جمعیت را در کنار خود داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه