English

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

همه روستاهای استان گلستان تا پایان سال آینده گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: تا پایان سال ۹۷ همه روستاهای استان گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

همه روستاهای استان گلستان تا پایان سال آینده گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، صفرعلی جمال لیوانی در حاشیه مراسم آغاز ساخت طرح گازرسانی به روستاهای علی‌آبادکتول در علی‌آبادکتول اظهار داشت: در استان گلستان بیش از 993 روستا وجود دارد که 820 روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تا پایان سال 97همه روستاهای گلستان گازدار می‌شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در 40 روستا در حال انجام مراحل گاز رسانی بوده و در 20روستا هم در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

جمال لیوانی تصریح کرد: تا پایان 97همه روستاهای گلستان گازدار می‌شوند تا مردم از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درباره گازرسانی به روستاهای شهرستان علی‌آبادکتول افزود: امروز طرح گازرسانی به 3 روستای الستان، خولیندره و نرسو انجام شد که در طول 27 کیلومتر شبکه و با 25 میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

جمال لیوانی تاکید کرد: از 74روستای شهرستان علی آبادکتول 6روستا عملیات گاز رسانی به پایان رسیده و3روستا هم در حال انجام است و امیدواریم با همکاری مردم طرح‌های گازرسانی به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این که تعداد مشترکان این استان در حال افزایش است، گفت: در 3 ماهه نخست امسال  تعداد 4 هزار و 156  مشترک جدید به جمع  مشترکان گازطبیعی استان اضافه شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت در سطح استان  79  کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شده که از این مقدار 8  کیلومتر سهم شهرها و 71  کیلومتردیگر نیز سهم روستاهای استان بوده است.

وی همچنین از نصب 3213   انشعاب جدید در این استان خبرداد و گفت: هم‌اکنون عملیات نصب انشعاب در برخی نقاط این استان دردست اجراست و در سه  ماه  ابتدایی  سال جاری  در بخش شهری 366  مورد و در بخش روستایی 2847  مورد انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه