English

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

ایمن سازی سازی ۷۵۰ متر از تونل معدن زمستان یورت آزادشهر

رئیس کل دادگستری گلستان از ایمن سازی ۷۵۰ متر از تونل معدن زمستان یورت آزادشهر به منظور حضور گروه کارشناسی علت یابی حادثه خبر داد.

ایمن سازی سازی ۷۵۰ متر از تونل معدن زمستان یورت آزادشهر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان با بیان این که معدن زمستان یورت، محل وقوع جرم محسوب می شود، اظهار کرد: بازپرس پرونده بر مراحل آواربرداری و ایمن سازی تونل معدن برای پیشگیری از هر گونه دخل ، تصرف و یا از بین بردن شواهد و مدارک علت حادثه نظارت می کند.

وی افزود:  با حضور کارگران معدن، روند آوار برداری و ایمن سازی تونل سرعت گرفته و بر اساس گزارش ها ۷۵۰ متر از تونل ایمن سازی شده است و احتمالا تا سه هفته آینده ایمن سازی تمام شود.

هاشمیان تصریح کرد: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانوده های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می کند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان از آغاز پرداخت دیه جانباختگان حادثه زمستان یورت هم خبر داد و گفت: صدور گواهی انحصار و وراثت بازماندگان این حادثه  در شعب شورای حل اختلاف در اولویت است و پس از صدور این گواهی، دیه پرداخت می شود.

لازم به ذکر است؛ معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ۱۳ اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه ۴۳ نفر از کارگران معدن جان باختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه