English

معاون عمرانی استانداری قزوین:

سه خط جدید «بی آر تی» در شهر قزوین راه اندازی می شود

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: سه خط جدید« بی آر تی» در مسیرهای پر ترافیک شهر قزوین برای تردد سریع و آسان شهروندان ایجاد و راه اندازی می شود.

سه خط جدید «بی آر تی» در شهر قزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی فرخزاد درمراسم افتتاح سه طرح شهری درقزوین گفت:خدمات سازمان اتوبوسرانی در شهر قزوین قابل توجه است و توانسته رضایت شهروندان را جلب کرده و آنها را به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی مجاب کند.

فرخزاد بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از شهرداری ها از جمله قزوین با کمبود منابع اعتبایر روبرو بودند خریداری اتوبوسهای جدید برای شهر قزوین انجام شده است که بیانگر رویکرد خوب مسئولان شهری در توسعه خدمات عمومی است.

وی اظهارداشت: توقف گاه امام علی(ع) در شهر قزوین با نگاه پدافند غیرعامل و خدمت رسانی در شرایط بحران پیش بینی شده که با تکمیل آن شرایط بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال مولد و کسب درامد با کارهای فنی و تعمیراتی هم فراهم شده است.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد:بایدبا کمک رسانه ها نسبت به فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر شهروندان از اتوبوس و خودروهای عمومی اقدام کنیم تا سرمایه گذاری در این بخش توجیه پذیر باشد.

وی اضافه کرد: بزودی سه خطر بی آر تی در مسیرهای میدان 22 بهمن تا میدوان مینودر، ترمینال تا شهرک کوثر و صدا سیما تا میدان آزادی قزوین راه اندازی خواهد شد که نقش مهمی در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم خواهد داشت.

حبیبی گفت: با ادغام سازمانی اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی در شهر قزوین و تعریف ساختار جدید امیدواریم وضعیت مطلوب تری در حمل و نقل عمومی شهری ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه