English

۲۵ میلیارد ریال زکات فطره و کفاره در کرمانشاه جمع‌آوری شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در عید فطر امسال نزدیک به 25 میلیارد ریال زکات فطره و کفاره جمع‌آوری‌شده است.

25 میلیارد ریال زکات فطره و کفاره در کرمانشاه جمع‌آوری شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین خدرویسی گفت: این رقم در مقایسه با عید فطر سال گذشته که بیش از 10 میلیارد ریال جمع‌آوری‌شده بود رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس استفتا از دفتر رهبر معظم انقلاب، زکات فطره مردم طی 2 روز تعطیلات عید فطر به دست نیازمندان و مددجویان کمیته امداد که از پیش‌شناسایی شده بودند، رسید.

خدرویسی گفت: برای جمع‌آوری زکات فطره امسال 375 پایگاه کمیته امداد کرمانشاه شامل 125 صندوق ثابت و 250 صندوق سیار در نظر گرفته‌شده بود.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآوری کرد: یکی دیگر از اقدام‌های صورت گرفته توزیع بیش از 15 هزار پاکت فطره در منازل مردم بود تا شهروندان روزه‌دار و خیر استان فطریه های خود را مستقیماً به دست همکاران ما در کمیته امداد برای توزیع بین مددجویان برسانند.

وی تأکید کرد: مسئولیت جمع‌آوری زکات فطره صرفاً بر عهده 2 نهاد کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی است و هیچ سازمان یا موسسه حق جمع‌آوری این زکات را ندارد.

خدرویسی خاطرنشان کرد: در عید فطر امسال پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در یک هزار و 612 روستای استان نیز استقرار پیدا کردند و خوشبختانه مبالغ خوبی نیز از سوی کشاورزان به‌عنوان زکات اقلام کشاورزی پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه