English

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک خبر د اد:

۵ سالن سینمای اصفهان میزبان فیلم‌های سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان می شود

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: اکران فیلم‌های سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما سپاهان، فلسطین و ۳ سالن پردیس چهارباغ اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است.

۵ سالن سینمای اصفهان میزبان فیلم‌های سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهیدی با اشاره به سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: اکران فیلم‌های سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما سپاهان، فلسطین و 3 سالن پردیس چهارباغ  اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است.

وی افزود: اکران فیلم‌ها از ساعت 18 هر روز شروع می‌شود صبح‌ها اکران نداریم، زیرا قصد داریم بچه‌ها به همراه خانواده‌ برای تماشای فیلم بیایند.

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه در شهرستان‌ها  اکران فیلم نداریم گفت: اگر استقبال زیاد شد صبح‌ها نیز اکران فیلم می‌گذاریم و این بستگی به استقبال مخاطبان دارد.

وی با اشاره به ورک شاپ های این جشنواره افزود: ورک شاپ‌ها و برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌ها در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

شهیدی خاطرنشان کرد: از تمامی بازیگران، کارگردانان، نویسندگان در عرصه کودک و نوجوان دعوت شده تا در این جشنواره بین‌المللی حضور یابند؛ این هنرمندان در اصفهان کارگاه‌های تخصصی سینمائی در اصفهان برگزار می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه